Whatsapp uitzetten tijdens bellen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redbaard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-09 21:42
Beste Tweakers,

Tijdens het bellen met me iphone 4 gebeurd het wel eens dat je dan net een aantal pingetjes krijgt via whatsapp. Tijdens het bellen hoor ik dan de heletijd naast me hoofd PING, PING, PING met trillen erbij.. HEEEL irritant. Is het mogelijk om tijdens het bellen andere pingetjes of geluiden stop te zetten, MAAR nog wel wisselgesprekken ontvangen?

gr. simon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Geluid uitzetten?

Oh, dan is je wisselgesprekpiep ook weg vrees ik...

[ Voor 61% gewijzigd door THE_BASE op 14-12-2011 18:25 ]

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 10:43

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Nee, dit is helaas niet mogelijk.

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redbaard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-09 21:42
Hmm, kan inderdaad niet. Helaas!
Mag een slotje op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proces kille door 2x home knop indrukken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 10:43

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 18:13:
Proces kille door 2x home knop indrukken ?
Nope. Push notificaties (die berichtjes) komen via het besturingssysteem zelf binnen, de app (WhatsApp) hoeft hiervoor niet actief te zijn. Killen zal dus geen zin hebben.

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:30
je kan pushnotificaties voor whatsapp uitzetten, maar dan haal je het nu van whatssapp een beetje weg. Schiet ook niet echt op omdat tijdens je gesprek te doen.

Eigenlijk zou je push-notificaties uit moeten kunnen zetten tijdens een belletje, en dat ze erna weer ingeschakeld worden en dat je dan alles vertraagd binnen krijgt.

Ik tik meestal gewoon mn geluid uit. Dan trilt ie nog maar daar kan ik mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:23
Is niet mogelijk helaas. Het enige wat je kan doen is vragen of de persoon zijn of haar tekst in 1 bericht wil typen in plaats van 60 berichtjes met losse letters(?) :P.

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 21:47

Bear

wench

Trilfunctie uitzetten bij stil modus, dan blijft het stil en geen last van getril :Y)

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Pagina: 1