iPad bluetooth toetsenbord (niet van Apple)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwe272
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-09 22:02
Beste Tweakers,

Kan er zo snel geen forum over vinden. Vandaar dat ik een nieuw topic aanmaak.

Ik ben opzoek naar een bluetooth toetsenbord voor mijn iPad 1. Aangezien het Apple toetsenbord 70 euro kost en het van mij ook van een ander merk mag zijn, was mijn vraag: weet iemand wat de alternatieven zijn?

Zou bijvoorbeeld dit Logitech keyboard kunnen: http://www.logitech.com/n...rds/keyboard/devices/3616

Graag reacties en ervaringen;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ingmaronline
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-10 10:58
Hallo Bouwe!

Ik ben zelf in het bezit van dat toetsenbord, en ik gebruik het voor mijn pc.

Echter heb ik het zo net ook even getest met mijn iPad 1 ( 16GB, WiFi ) en dat werkt, evenals op mijn iPhone 4. Beide apparaten hebben iOS 5.0.1 ( De nieuwste )

Verdere ervaringen.. Tsja, ik gebruik hem normaal nooit voor mijn iPad / iPhone maar ik ben even in Notities gegaan en heb even wat getypt, en ja; dat werkt. Verder is het een prima bordje, ik game er mee op mijn pc. Heel licht, wel stevig, makkelijk in de omgang. Touchpad is ook fijn.

Succes!

''it's the shitty kind where your girlfriend stops talking to you and she says "nothing" when you ask her what's wrong'' Maddox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwe272
Bedankt voor de reactie!!! En zeker bedankt voor het testen;)!

Dan gaat dat m worden denk ik:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 10:43

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Logitech heeft ook een aantal speciale toetsenborden voor de iPad. Zie deze pagina en klik links in de sidebar op "Toetsenborden".

[ Voor 0% gewijzigd door Ulster Seedling op 14-12-2011 23:39 . Reden: typo ]

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

• bouwe272
Ik zag het, heb gisteren toch maar deze besteld: http://www.logitech.com/n...ices/tablet-keyboard-ipad

Als die binnen is maar review over schrijven denk ik ;)

Alsnog bedankt voor je reactie!