Alienware Aurora

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4VANG3R
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-04 08:27
Hey mede-tweakers,

Ik kijk al jaren met smacht naar die prachtige dingen van Dell Alienware maar heb er nogsteeds niet één gekocht om de simpele reden dat ze zwaar overpriced zijn.
Ik ben tweaker en kan dat prima zelf bouwen voor veel minder!

Ik vind en blijf die Aurora kasten daarintegen geweldig mooi vinden dus ik vroeg mij af:
Is zo'n case tekoop zonder de inhoud?
Na wat "gegoogled" te hebben kwam ik o.a. hier terecht.

Als dat waar is zou dat betekenen dat die dingen los verkocht worden, maar waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je de meeste kans hebt bij winkels die reserve onderdelen verkopen, verder zou ik zeggen, als je dan toch iets in die richting wilt, maak het zelf ! dat is veel leuker, en exact op de manier zoals je het wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 19:58
Ik denk niet dat Alienware ooit de cases los gaat verkopen. Zij krijgen juist klanten door hun exclusiviteit van de case en dat draagt bij aan hun merknaam als high end retail game pc verkoper. Wanneer iedereen de case voor 100 euro kan kopen raken ze deze exclusiviteit kwijt. En als ze dan toch ooit los de cases verkopen zullen deze altijd minder goede specificaties hebben zodat mensen toch nog overwegen om een Alienware pc te kopen.

Op Ebay worden soms enkele oude cases verkocht van kapotte Alienware pc's zonder garantie.(voor veel geld. Ik heb dit ooit in de gaten gehouden en de gemiddelde case ging weg voor 300/400 euro) Verder zijn er ook enkele namaak modellen, maar dan heb je natuurlijk niet die led lichtjes.

[ Voor 7% gewijzigd door zynex op 14-12-2011 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 15:41
Die case doet me echt ontzettend veel denken aan de NZXT phantom, is hem natuurlijk niet precies. Maar ik denk dat je met de phantom het meeste in de buurt zit qua looks.

Afbeeldingslocatie: http://benchmarkreviews.com/images/reviews/cases/CS-NT-PHANTOM-B/nzxt_phantom_intro.jpg

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeLighting
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-01 21:35

FreeLighting

Heel de dag up's en down's!

Liftmonteur: Heel de dag up's en down's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4VANG3R
Intruder schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:22:
Die case doet me echt ontzettend veel denken aan de NZXT phantom, is hem natuurlijk niet precies. Maar ik denk dat je met de phantom het meeste in de buurt zit qua looks.

[afbeelding]
De phantom heb ik zelf nu maar ik vind die "lightshow" van die alienware case heel stoer, kan ik natuurlijk zelf maken maar een alienware case namaken lijkt me vrij lastig. Het valt natuurlijk te proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 09:51

Fordox

00101010

met de lightshow bedoel je de instelbare leds?
dat is ook met software dus ik weet niet of dat kan... met het is inderdaad heel strak :) ookal lijkt mij de airflow wel waardeloos in zon kast...

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

kopen = geen casemodding, dus verplaatst naar OH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:48
"Ik ben tweaker en kan dat prima zelf bouwen voor veel minder!"

"Is zo'n case tekoop zonder de inhoud?"

LOL

"Als dat waar is zou dat betekenen dat die dingen los verkocht worden, maar waar?"

Als dat waar is? Als wat waar is? Dat ze ze los verkopen? Ik zou of het bericht eens gaan lezen of je Engels eens flink bijspijkeren.

"So we'd like to know, if Alienware were to make its cases available for purchase, what specifically would you be interested in?"

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4VANG3R
Siempie schreef op woensdag 14 december 2011 @ 19:02:
"Ik ben tweaker en kan dat prima zelf bouwen voor veel minder!"

"Is zo'n case tekoop zonder de inhoud?"

LOL

"Als dat waar is zou dat betekenen dat die dingen los verkocht worden, maar waar?"

Als dat waar is? Als wat waar is? Dat ze ze los verkopen? Ik zou of het bericht eens gaan lezen of je Engels eens flink bijspijkeren.

"So we'd like to know, if Alienware were to make its cases available for purchase, what specifically would you be interested in?"
Wat zijn we toch weer lekker vriendelijk!
Mag ik vragen waar deze debiele reactie voor nodig is?

Ook is er niks mis met mijn engels en staat er in dat bericht dus dat Dell duidelijk van plan was de cases los te gaan verkopen vandaar ook dat ik me afvroeg of iemand wist of dit al het geval was.

Houd dit soort reacties voortaan voor je a.u.b. niemand heeft daar wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Tuurlijk mag je dat vragen. Je zegt dat je een Tweaker bent en dat je dat prima zelf kunt bouwen. Maar dat ga je niet doen en daar vraag je niks over. Nee, je wilt alleen weten waar je hem kunt kopen. Da's niet erg tweakerig of zelfbouwerig, toch? Daar zeg ik alleen 'lol' over en jij vind dat een 'debiele' reactie. Ik verlaag me niet tot jou niveau door je terug uit te schelden, want ik hou van mensen helpen en dus ga ik de rest van je bericht maar beantwoorden.

Speciaal voor jou heb ik het hele topic nog een keer doorgelezen, in de hoop een verborgen reactie van Dell te vinden. Die heb ik niet gevonden, dus heb ik de startpost nóg een keer doorgelezen. 3x in totaal dus. En weer heb je ongelijk. Er is dus wel wat mis met je Engels. Quote jij voor mij eens waar je denkt dat dat je ziet staan dat ze het wel gingen doen. Want er staat alleen dat ze er aan dachten het misschien te gaan doen en dat ze dus wat ideeën wilden hebben.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Siempie schreef op woensdag 14 december 2011 @ 20:12:
Tuurlijk mag je dat vragen. Je zegt dat je een Tweaker bent en dat je dat prima zelf kunt bouwen. Maar dat ga je niet doen en daar vraag je niks over. Nee, je wilt alleen weten waar je hem kunt kopen. Da's niet erg tweakerig of zelfbouwerig, toch? Daar zeg ik alleen 'lol' over en jij vind dat een 'debiele' reactie. Ik verlaag me niet tot jou niveau door je terug uit te schelden, want ik hou van mensen helpen en dus ga ik de rest van je bericht maar beantwoorden.
Hij heeft het nergens over het zelf bouwen van een case, maar over het in elkaar zetten van een pc.

Ontopic:
Ik geef je een kleine kans om zo'n case te kopen. Sowieso niet bij Alienware zelf want dat is hun handelsmerk. Heb even snel ebay gekeken maar vind alleen maar laptop delen en laptop bescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Preau schreef op woensdag 14 december 2011 @ 21:18:
[...]

Hij heeft het nergens over het zelf bouwen van een case, maar over het in elkaar zetten van een pc.
Het hebben over 'die prachtige dingen van' die je 'prima zelf bouwen' kan in het casemod forum. Kan aan mij liggen, maar ik lees dat toch echt anders dan 'die geweldige hardware in de kasten van' die je 'prima zelf kunt assembleren'. Ik ben een mierenneuker als het om taal gaat en het spijt me dat ik zo off topic ga, maar praat dan gewoon duidelijk :P

• R4VANG3R
Wat Preau zegt klopt inderdaad ik was nooit van plan om hem zelf te bouwen, waarom ik hem in casemodding poste was omdat ik het idee had dat ik daar de meeste kans zou hebben op mensen die zoiets zouden weten.

Siempie ik vond jou post nogal overkomen als uitlachen en daar heb ik een grote hekel aan, zoals ik de post van die Dell medewerken lees is dat ze vragen aan hun klanten of er vraag is naar de Cases zonder inhoud (zoals ik ze wil dus) wat dus betekend dat ze wel degelijk van plan zijn/waren ze te gaan verkopen.

• Ample Energy
Dat snap ik nu, ja :P
Sorry voor mijn reactie als je die beledigend vond, maar ik vond het persoonlijk serieus erg grappig.

Maar vragen of er mensen zijn die ze willen betekend niet dat ze het van plan zijn. Juist niet, dan zouden ze het niet hoeven vragen. Als er genoeg animo voor zou zijn zouden ze het misschien op de agenda zetten. Zo snel gaat het allemaal niet in een bedrijf zo groot als Dell en met cases die zo duur zijn.

Maar als je geen exacte kopie hoeft, zou het evengoed een heel leuk casebuild-project zijn. 't Gaat 'm alleen niet worden met MDF :+
Maar stel je kunt een beetje metaalbewerken en je hebt de case niet à la minute nodig, dan moet je af en toe gewoon wat op papier zetten en dan zal het niet heel veel creativiteit vragen om (naar mijn mening natuurlijk) een verbeterde versie te bouwen.
Afbeeldingslocatie: http://www.mygadgetplanet.com/wp-content/uploads/2010/01/Dell-Alienware-Aurora-Desktop-India.png
Het is mijn design niet, maar om 't als basis in je hoofd te houden voor een complete build is hij imo wel zeer geschikt.

Pagina: 1