Hallo,
Om te beginnen weet ik niet of dit het juiste forum is (en of zo'n vraag überhaupt al gesteld mag worden).
Voor 1 van onze klanten (interimsector) zijn we op zoek naar een opstelling om advertenties weer te geven voor de ruit van een etalage.
Ik ben op zoek naar tips hoe ik dit best kan aanpakken.
Mijn idee was: een 40" (of iets dergelijk) TV aan een ceiling mount met daaraan bevestigd een kleine computer (à la Acer Veriton). In combinatie met een software pakket genaamd iPoint (kan je van op afstand besturen).
Die PC hoeft absoluut niets te kunnen buiten netwerk en beelden weergeven.
De software iPoint staat op een centrale server zodat elke tv/pc van op afstand bestuurd kan worden.
Het enige probleem is, dat dit nogal een kostelijke zaak is.
Heeft iemand ervaring met dit soort opstellingen of andere ideeën?
Mag vb ook met een projector en een speciale stof op de ruiten,...
Alvast bedankt!
Om te beginnen weet ik niet of dit het juiste forum is (en of zo'n vraag überhaupt al gesteld mag worden).
Voor 1 van onze klanten (interimsector) zijn we op zoek naar een opstelling om advertenties weer te geven voor de ruit van een etalage.
Ik ben op zoek naar tips hoe ik dit best kan aanpakken.
Mijn idee was: een 40" (of iets dergelijk) TV aan een ceiling mount met daaraan bevestigd een kleine computer (à la Acer Veriton). In combinatie met een software pakket genaamd iPoint (kan je van op afstand besturen).
Die PC hoeft absoluut niets te kunnen buiten netwerk en beelden weergeven.
De software iPoint staat op een centrale server zodat elke tv/pc van op afstand bestuurd kan worden.
Het enige probleem is, dat dit nogal een kostelijke zaak is.
Heeft iemand ervaring met dit soort opstellingen of andere ideeën?
Mag vb ook met een projector en een speciale stof op de ruiten,...
Alvast bedankt!