Uitruk registratie vrijwillige brandweer

Pagina: 1
Acties:
  • 358 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Afbeeldingslocatie: http://www.hjmeijer.nl/brandweer/images/logo.gif

Goedendag,
Ik ben werkzaam als ‘’vrijwilliger’’ bij de brandweer. De meesten mensen weten niet dat er wel een vergoeding wordt gegeven aan de vrijwilliger. Na de regionalisatie van gemeente naar regio brandweer worden ook de uitruk uren anders geregistreerd. Bij ons in de regio is het daardoor een stuk ingewikkelder geworden om je eigen uurtjes bij te houden.

Ik weet dat dit bij ons in de regio op meerdere posten het geval is. (en ik denk ook wel in andere regio’s)
Ik ben zelf maar een klein beetje handig met alle office programma’s, maar het volgende kan ik niet maken.

Een document/database die gevuld wordt uit een RSS feed. (de uitrukken)
Aan vink mogelijkheden of je wel of niet aanwezig was op de uitruk.
Invul mogelijkheid van hoelang een uitruk heeft geduurd.

Extra’s
Je rang invullen en daardoor je vergoeding van de gekozen maand laat zien.
Meerdere gebruikers zodat het document/database/programma op 1 centrale computer in de kazerne draait en mogelijk per gebruiker wordt afgeschermd.

Kortom: Het moet een makkelijk en simpel te bedienen programma zijn. Ik weet bijna wel zeker dat als het programma goed werkt het gebruikt gaat worden door veel brandweer vrijwilligers en misschien ook wel vrijwilligers in andere takken.
Wie kan/wil me helpen om dit programma te realiseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ik vraag me af of office hier de juiste oplossing is, gezien je dit in office post ga ik er een beetje vanuit dat je aan een access-oplossing denkt. Mij lijkt persoonlijk een php-websitetje dat bij cheapo hosting bv draait het makkelijkst. Meerdere users is dan in ieder geval geen probleem, iedereen krijgt gewoon zijn eigen username/wachtwoord en kan de boel ook nog eens vanaf thuis invullen. Of is die RSS-feed alleen beschikbaar vanuit de brandweerkazerne of zijn er bepaalde privacy-redenen? (Of is het gewoon de p2000 feed van p2000-site xyz?)

Gezien het verwachte ontwikkel-/onderhoudbudget: heeft er niet iemand een 'handig zoontje'/'handig dochtertje'? ;)

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Het is gewoon een feed van p2000 dus toegankelijk vanaf elke plek.
Een website is ook een idee, helaas ben ik de handigste met computers in het korps.
En van php heb ik maar weinig kaas gegeten het enigste wat ik kan is een site met dreamweaver of frontpage maken.

Is er een site waar niet een soort bron PHP voor dit is?

Want het idee van een website klinkt heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit forum is toch meer bedoeld voor een goed afgelijnde probleemstelling, waarbij enkele gerichte vragen de TS op weg naar een oplossing kunnen helpen.

hier wil je met hulp van derden een hele oplossing creëren zonder (weinig) eigen inbreng, en dat hoort imo meer thuis in http://tweakers.net/aanbod/

dit topic gaat dan ook dicht.

een website beantwoordt idd beter aan de probleemstelling (wel opletten met prestatiegegevens van werknemers (vrijwilliger of niet) op gehoste sites!), maar zoals je het nu geformuleerd hebt is het enkel nuttig op de vraag en aanbod sectie (en dus niet in het pro-forum)

Dit topic is gesloten.