Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem,

Ja verkeerd maar toch ik zal het even uitleggen

Er is?was een exchange server gemaakt, Nu is daar het moederbord van overleden, en de OS corrupt Server 2008R2
De indeling van partities was:

C:\ os 2008r2
D:\ Exchange2010

Nu heb ik de hdd eruit gehaald en even in een externe beheuizing gestopt om daar de mails te redden.

maar waar kan ik de mailbox vinden? of hoe kan ik dat doen?

Ja ik weet het had voor back-up moeten zorgen e.d. maar het was een test opstelling maar er zitten wel wat mails in die ik moet redden.

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Hoop dat je je DC dan toch apart had? Is die nog gezond? Dan met /RecoverServer de Exchange server rebuilden. Stond de DC op dezelfde doos dan zul je je DC met dezelfde naam, zelfde namespace etc opnieuw moeten bouwen en hetzelfde voor de Exchange server. Met wat knutselwerk kun je dan de database weer mounten. Was hier recent nog een topic over en er is ook genoeg documentatie op de internets over te vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Nee dit was een test opstelling alles op 1 server.
Ja dom maar was om even iets te testen. daarom ook de vraag hoe ik kan recoveren

• wagenveld
  • Niet online
Dat vertel ik je toch?

Verwijderd

Topicstarter
maar als ik dan opnieuw opbouw wat moet ik dan doen met de partitie waar exchange opstaat? waar nu alles opstaat gewoon alles kopieren op een extrene hdd en dan aansluiten en uitlezen als ik exchange opnieuw geinstalleerd heb?

• wagenveld
  • Niet online
Jep. Dit is het artikel waar ik het over had:
http://www.msexchange.org...hange-database-part1.html

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dat doorgelezen maar daar staat dat ik eerst een shutdown moet doen op de server.
Maar deze is dus bij mij niet het geval.
maar ik kopieer de hele partitie van exchange eens op een extrene hdd en ga dan virtueel de oude omgeving proberen op te bouwen en dan de stappen te volgen..
Pagina: 1