Na veel gezeur heb ik eindelijk een kabelaansluiting via de KUB (en @home). Ze beloofden een snellere verbinding omdat het via een apart segment zou gaan
Nu alles goed draaiend blijkt dat ik niet boven de 60 / 70 K te komen (wel constant). Dit een aantal dagen afgewacht en geen verbetering. De helpdesk maar gevraagd hoe dit kan. Zeggen ze je moet wel goed je contract lezen want daar staat in dat het gaat om een verbinding van 512 Kb/s. En terwijl ik nog voordat ik het contract afsloot had gevraagd is het sneller als @home en daarop was het antwoord JA. Terwijl je bij @home in Tilburg toch makkelijk 300 KB/s (2400 Kb/s) kunt halen. Hier kunnen ze niks aan doen want ik had het maar duidelijker moeten vragen. De helpdesker maakte zelf echter ook een paar verspreken (jammer dat ik geen recorder heb) en sprak continu over 512 KByte per seconde. Dus nu wil ik mijn contract opzeggen maar dat mag niet van die ....
Oplossingen? 
Zeg maar alvast je moet blij zijn met 60 / 70 K want ik heb UPC. Normaal wel maar niet in een studentenhuis met 10 pc's
Zeg maar alvast je moet blij zijn met 60 / 70 K want ik heb UPC. Normaal wel maar niet in een studentenhuis met 10 pc's