[PayPal] Wachtwoord vergeten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:14

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Topicstarter
Ja ik ben mijn wachtwoord vergeten, althans dat denk ik. Ik heb ALLE mogelijke wachtwoorden geprobeerd die ik gebruik(stuk of 5) en geen van deze werkte.

Ik had een hele lange tijd 1 wachtwoord maar sinds de Playstation Network hack heb ik die verandert en ben toen maar paar keer ingelogd geweest. Hoe vaker ik inlog ergens, hoe beter ik mijn wachtwoord onthoudt, waar het dus hier helaas te laat voor is.

Ik liet ze dus een mailtje sturen om mijn wachtwoord te resetten, moest ik ineens beveiligingsvragen invullen. Wat is de naam van je eerste wagen? Ik heb niet eens een wagen!

Kan me totaal niet herinneren dat ik dit ooit heb ingevuld :S

Ik hoop dat ik het gewoon vergeten ben, en niet dat ik ineens gehackt ben. Ik houd mijn bankafschriften in de gaten maar ik wil wel gewoon weer op mijn PayPal account.

Heb ze een mailtje gestuurd en uitgelegd maar betwijfel of ze er iets mee zullen doen... Heeft iemand die ooit gehad en hoe heb je het opgelost?

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:53

glashio

C64 > AMIGA > PC

Ik weet me wachtwoord nog wel, maar kan hem niet veranderen door die beveiligingsvragen (nooit opgegeven).
Wil ik de beveiligingsvragen veranderen, moet ik eerst verifieren met, jawel, me beveiligingsvragen. #fail
Ik gebeld, 10min in de wacht... opgehangen... dan maar geen wachtwoord change :)

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Staat er momenteel saldo op? Anders kan je beslissen om je account af te sluiten en een nieuwe te nemen. (krijg je niet automatisch je saldo teruggestort als je dit doet?)
Dit gaat waarschijnlijk sneller dan het oplossen. (helaas).

Anders zou ik het gewoon even afwachten. Eventueel kan je ook even in de telefoon klimmen. Of een brief sturen (allebei met gegevens van je bankrekening, kopie-id). Over het algemeen werkt dat toch vaak sneller. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Spitie op 14-12-2011 09:59 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:37
Daarnaast altijd goed lezen als je iets invult. De beveiligingsvragen zijn er niet voor niets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:08

Releases

Ja maar!

Stap 1, contact opnemen met Paypal via de telefoon, dan zullen ze jou persoons gegevens doorlopen en eventuele gegevens van een gekoppelde CC of bank account.

Stap 2, als ze niet willen meewerken, je bank opbellen en zegge schap van paypal op je rekening laten vervallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer ze eens te bellen. Ik neem aan dat ze details gaan vragen waar je wel antwoord op kunt geven. Niet zomaar opgeven; het kan je een half uurtje kosten, maar dat half uurtje is zinniger gespendeerd dan een vraag dumpen op een forum waar niemand je kan helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Topicstarter
Heb er gelukkig geen saldo op, ook nooit gehad. Heb nu een mail van hun gekregen dat ik via de telefoon moet doen, moet ik bellen naar het nummer onderin de mail.

Onderaan de mail;
Als u via de bovenstaande opties uw wachtwoord niet kunt herstellen,
neem dan telefonisch contact met ons op:

#. Bel ons op ####-### ## ## (van maandag t/m vrijdag, 08.00 tot 16.30
uur).
#. Als u belt, ontvangt u een #-cijferige code en een e-mail.
Whut?? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:20
Wat is daar zo "Whut" aan?

Waarschijnlijk krijg je een code via de telefoon en moet je die bevestigen in een link die je via de mail krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Topicstarter
Ja maar waarom zetten ze dan #-jes neer ipv gewoon het telefoonnummer neer te zetten?
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:01:
Probeer ze eens te bellen. Ik neem aan dat ze details gaan vragen waar je wel antwoord op kunt geven. Niet zomaar opgeven; het kan je een half uurtje kosten, maar dat half uurtje is zinniger gespendeerd dan een vraag dumpen op een forum waar niemand je kan helpen ;)
Ben momenteel op werk, dus kan morgen pas bellen :(

[ Voor 71% gewijzigd door MonkeySleeve op 14-12-2011 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:20
ThE_OwNeR schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:05:
Ja maar waarom zetten ze dan #-jes neer ipv gewoon het telefoonnummer neer te zetten?
Dat is wel raar ja... schiet lekker op, ik dacht dat je zelf het nummer had verborgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Topicstarter
jjbstolk schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:07:
[...]

Dat is wel raar ja... schiet lekker op, ik dacht dat je zelf het nummer had verborgen ;)
Haha ach zo, nee heb dit gewoon rechtstreeks uit de email copy paste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Ik heb hetzelfde probleem. Ik weet de antwoorden van de beveiligingsvragen, maar ze zijn niet goed. Het is ondertussen alweer 5 jaar geleden dat ik dat account heb aangemaakt. Ik dacht in eerste instantie dat ik een typfout had gemaakt, toen ik het account aan gemaakt heb. Maar ik kan ook die vragen niet meer herinneren. Heb afgelopen zondag al een mail gestuurd, en nog geen reactie gehad. Ik heb ook nog niet de gelegenheid gehad om te bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:44
Gewoon bellen en dan komt het goed, ze zullen wat NAW-gegevens vragen (en wellicht nog wat specifiekere vragen) die je moet beantwoorden en daarnaast sturen ze een mail die je moet verifieren d.m.v. klikken op de link etc. Zo is het bij mij 2 jaar geleden afgehandeld toen ik mijn password was vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die beveiligingsvragen zijn ergens in 2008 er bij gekomen, let wel op dat ze dus hoofdlettergevoelig zijn.
ThE_OwNeR schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:05:
Ben momenteel op werk, dus kan morgen pas bellen :(
Je hebt toch heus wel ergens even 5 minuten om te bellen? Die gesprekken duren niet echt lang.

[ Voor 55% gewijzigd door SinergyX op 16-12-2011 12:18 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Wederom weer een extra motivatie om een password manager te gebruiken bijv. Keepass.

Heb je die vragen ook nooit nodig!

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Sc0rPi0N schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:22:
Wederom weer een extra motivatie om een password manager te gebruiken bijv. Keepass.

Heb je die vragen ook nooit nodig!
Of noujuist niet. Ik gebruik expres zulke software niet omdat ik zeker weet dat ik dan wachtwoorden ga vergeten. Ook handig als ik bijvoorbeeld op mijn telefoon of op een vreemde computer ergens moet inloggen. Dan moet ik eerst Keepass downloaden en installeren voordat ik pas kan inloggen 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Plus wie weet wat de derde partij met dergelijke gegevens doet; ik zou dus niet zomaar mijn PayPal of bijvoorbeeld Steam gegevens er in zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

CptChaos schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:27:
Plus wie weet wat de derde partij met dergelijke gegevens doet; ik zou dus niet zomaar mijn PayPal of bijvoorbeeld Steam gegevens er in zetten.
Afaik is het een lokaal programma, maar je moet maar geloven dat er niets van die data ook ergens anders heen gaat. Of je onthoud ze gewoon beter, of je schrijft ze (cryptisch) op een papiertje.

Diverse wachtwoorden weet ik ook niet qua letters, maar enkel vanuit de 'beweging' over het keyboard. Erg leuk als je dan plots op een Azerty toetsenbord moet inloggen :X

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katerin
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:42
herkenbaar ik heb ze ook op beweging .

En het veranderen is echt maar paar minuten werk, ze stellen wat vragen.
en het is zo geregeld door ze. En stel dan direct wel je beveiligingsvragen in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Lumics schreef op woensdag 14 december 2011 @ 09:59:
Daarnaast altijd goed lezen als je iets invult. De beveiligingsvragen zijn er niet voor niets!
Ik heb een grafhekel aan "beveiligings"vragen... Hoe heet je huisdier, dat soort ongein: genoeg mensen die dat weten, en de rest is op internet vaak wel te vinden. Een enorm security-gat wat mij betreft. Als ik ze verplicht moet invullen maak ik er altijd zoiets van: lajsfu93h49yhsafdouhgf87qwtyriusafgu7q4wtriuhasdfuk ... Raad dat maar eens!
SinergyX schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:30:
[...]

Afaik is het een lokaal programma, maar je moet maar geloven dat er niets van die data ook ergens anders heen gaat. Of je onthoud ze gewoon beter, of je schrijft ze (cryptisch) op een papiertje.
KeePassX is opensource, als ik dat al niet meer kan vertrouwen kan ik ook wel aan de rest van m'n OS gaan twijfelen...
Onthouden is leuk voor belangrijke dingen, zoals m'n KeePass-password en de login voor m'n encrypted partitie (waar ook m'n KeePass-database op staat), maar dingen die met geld te maken hebben geef ik toch liever een random password. En die ga ik echt niet (meer) onthouden.
Diverse wachtwoorden weet ik ook niet qua letters, maar enkel vanuit de 'beweging' over het keyboard. Erg leuk als je dan plots op een Azerty toetsenbord moet inloggen :X
Herkenbaar :)

[ Voor 45% gewijzigd door RemcoDelft op 16-12-2011 13:09 ]

Pagina: 1