Missende blokjes !

Pagina: 1
Acties:

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025
QU|CCC had gisteren een dikke 100k op de proxy staan en d.net geeft maar 55k aan.
Was er gisteren sprake van een grote backlog, of is dit een ander wazig probleem?

Wie missen er nog meer extreme grote aantallen wu's ?

EDIT: Nee, _geen_ randoms ! ;)

• DSmarty
  • Niet online
Ik heb gisteren geen backlog gezien.
Zaten er geen wu's tussen van de 8012 client :?

Verwijderd

Worden wu's van de 8012 al geweigerd dan :?

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-05 09:42

CBA

een vat, een vat, een vat !

Op donderdag 22 maart 2001 14:29 schreef Pjabber het volgende:
Worden wu's van de 8012 al geweigerd dan :?
Denk het wel, want m'n aantal is al een weekje minder en heb nog 3 bakjes ergens staan met versie 8012 waar ik niet bijkan :(

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Verwijderd

Ik mis 5K in RC5 en 20Tnodes in OGR. Dacht gisteravond een backlog van bijna 9M gezien te hebben.

Bij TA zijn er ook weer mensen die minder dan verwacht hebben.

Morgen maar weer afwachten.

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

'Iedereen' (zowel teams als individuen) heeft vandaag een lagere output als normaal. Hopelijk hebben we morgen dan weer wat extra's. Ik hoop niet dat het komt door de megaflush van de Lawnmooher Men. Ze hebben wel tactisch hun naam veranderd zodat ze niet met DPC in connectie worden gebracht ;)
Gefeliciteerd trouwens!

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

/me mis al 3 weken 100k :(

• harrie_1
  • Laatst online: 12-05 11:17

harrie_1

Dreanor Horde NL

En niet alleen scsi-freak..... ikke ook :(
precies even veel als scsi-freak, op de wu nauwkeurig........

of zou dat komen doordat we in tzelfde subteam zitten :P

Merkez

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Team ColdFusion mist 136k op de dpch stats maar in onze eigen summary op dnet zijn er ze wel:?
dit als gevolg van een retirement die niet goed verwerkt is door dnet:(

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Ricoh
  • Laatst online: 05-03-2025
Ik zie dat bill goldberg ook maar 50 k heeft en ethan hunt ook maar 100k

Iedereen heeft er dus last van, toch wel een backlog ?
Naja, dan komen ze dus morgen wel..

Verwijderd

Graasland mist nog steeds een dikke 500k :(

Is inmiddels ook al weer een week of 3 geleden en ze zijn nog steeds NIET terecht :'(

• Qui-Gon
  • Laatst online: 06-04 10:29
Op donderdag 22 maart 2001 14:52 schreef Mobster het volgende:
'Iedereen' (zowel teams als individuen) heeft vandaag een lagere output als normaal. Hopelijk hebben we morgen dan weer wat extra's. Ik hoop niet dat het komt door de megaflush van de Lawnmooher Men. Ze hebben wel tactisch hun naam veranderd zodat ze niet met DPC in connectie worden gebracht ;)
Gefeliciteerd trouwens!
Dank je, en ik hoop het ook niet dat wij de veroorzakers zijn, wij missen nog ongeveer 100k en zo'n megaflush was het niet. we proberen het niet te gek te maken omdat we weten dat dnet dan problemen krijgt. het is maar van ongeveer 2 weken sparen.

Verwijderd

Other then "missing blocks", I don't understand a word you guys are saying.:) But, there is definitely a problem at Dnet.

We were missing over 70,000 yesterday. And, it's not the 8012 client; we never switched to it at all.

Russ, NCNE

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Ik heb gisteren zelfs een backlog gezien van meer als 19 miljoen, maar die is nu weer weg.

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Verwijderd

Wij missen niet alleen 5K in RC5 maar ook 20 Tnodes in OGR:(

Ik wacht de stats van morgen af om te zien of het nog goed komt maar anders gaat alles nog een keer de deur uit en dan maar dubbel getelde OGR stubs.

Op het Ta forum heeft Moose inmiddels in een post iets gezegd nadat Russ een emailtje naar hem gestuurd had maar om nou te zeggen dat dat de boel verduidelijkte.... NEE.

IMO getuigd het van weing respect naar ALLE deelnemers dat er geen text en uitleg wordt gegeven in een .plan zodra er weer zoiets als dit gebeurd.

Bv. het backlog gebeuren van begin maart: dat zou binnen een paar dagen opgelost zijn maar Graasland is nog steeds 500K kwijt en zo zijn er vast nog wel een paar.

Zo.. ff mijn hart gelucht en nou maar hopen dat morgen alles stats weer ok zijn.

Verwijderd

D.Net heeft gister inderdaad een erg hoge backlog gehad omdat ze een aantal blokjes van vorige week in de koelkast gezet hebben (van toen bekend werd dat client 8012 corrupt was en heel DPC zin blokjes dumpte)die ze gister weer opnieuw zijn gaan verwerken.
Ook zijn er al geruchten dat inderdaad 8012 al geweigerd wordt zodat je niet meer blokjes van deze client kunt flushen, ze worden in ieder geval niet meer verwerkt.

ps. dit zijn geruchten, zoals zovaak met d.net :)
.plans bijhouden enzo doen ze niet zo erg aan :(

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-04 18:57
Backlog is net zoiets als buitenaardse wezen.
Zo zien heel veel mensen ze, en zo zijn ze weer weg.
Heel vaag allemaal, maar toch geloof ik dat ze bestaan :)

Verwijderd

Wij hebben vandaag onze vermiste wu's binnen gekregen. Ik zag dat Russ van AT ook al een bericht op het Forum daar heeft staan dat de wu's binnen zijn.

Deze keer komt alles dus goed >:)

Verwijderd

Wij hebben gelukkig ook alles binnen, zowel RC5 als OGR.

Verwijderd

The missende blokjes are back! :Y)

Verwijderd

:)

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
Op vrijdag 23 maart 2001 08:03 schreef dennilfloss het volgende:
The missende blokjes are back! :Y)
No....it's "De missende blokjes zijn terug"...maar tocn een leuke poging (nice try) :+

• weird0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-04 00:09

weird0

The Luck is Dying

:)

€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

We missen ze nog steeds die 136k:(

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Pagina: 1