Toon posts:

ervaringen comparts.nu*

Pagina: 1
Acties:
  • 323 views

Verwijderd

Topicstarter
:? Hallo medelezers,
Ik probeer info/ervaringen van andere tweakers te vergaren over de firma comparts.nu
Heeft iemand daar iets besteld/gekocht
Brian

Verwijderd

Denk je serieus dat er iemand hier iets gaat bestellen op een halfgare website vol met vulteksten, zonder contactgegevens, zonder KvK nummer, etcetera?
Misschien moet je er even bij zetten waarom je informatie aan het vergaren bent, want nu lijkt het op een mislukte poging om te spammen.

• soheilmd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-01 23:03
adres staat er op hoor:
Zelf afhalen op Dorpshuiswijk n/z 77a 7894CD Zwartemeer

Verwijderd

Er staat niks in hun webshop, het ziet er niet uit, de spelling is een grote complete emmer bagger.

Ik zou daar nevernooit van mn leven iets bestellen.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

[huishoudelijke mededeling]

Ik geef deze even door aan de PW-crew: kickje Geachte Redactie > Pricewatch :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Verwijderd

Topicstarter
Hi medelezers,
Bedankt dusver,Ik had al de ëigenaar van de website opgespoord via "Whois" en een 06 nummer gevonden maar tot nu toe niets echt nuttig op het net gevonden.
brian

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-01 22:48
Winkelervaringen -> SF

Verwijderd

Zo te zien staan alle producten die zij aanbieden in de http://tweakers.net/pricewatch waar je direct ervaringen kunt vinden van de shops die de producten aanbieden.

Houdt daarnaast even Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie in de gaten.

Dit topic heeft daar niet zo veel aan toe te voegen, dus doe ik hier een slotje op :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.