Op dit moment heb ik geen inkomen en volg ik een studie aan de OpenUniversiteit (rechtsgeleerdheid). Ik heb meerdere jaren verspeeld op 'normale' universiteiten, zonder enig resultaat. De huidige situatie bevalt me prima én werkt ook echt voor mij. Ik heb nog nooit met zoveel motivatie gewerkt. Het probleem is echter dat ik géén recht heb op stufi noch bijstand en ik al meer dan 3 maanden actief op zoek ben naar een parttime baan. Parttime (uur of 24) vanwege mijn voltijd studie (30 uur per week, ik wil minstens zo snel gaan als op een normale universiteit).
Het is echter gebleken dat die banen niet voor het oprapen liggen. Daarnaast krijg ik ook vaak te horen krijg dat ik niet de persoon ben die ze zoeken voor een bepaald simpel baantje (supermarkt bijvoorbeeld). Ik ben ofwel te oud (wel 23!) ofwel overgekwalificeerd, als ik al een reactie krijg. Aan de slag in 'mijn' veld is ook niet aan de orde, aangezien ik pas een aantal maanden bezig ben.
Omdat ik weet dat er enorm veel kennis is op GoT en ik misschien zelf niet alle opties kan overzien heb ik besloten mijn verhaal hier te plaatsen
Het is echter gebleken dat die banen niet voor het oprapen liggen. Daarnaast krijg ik ook vaak te horen krijg dat ik niet de persoon ben die ze zoeken voor een bepaald simpel baantje (supermarkt bijvoorbeeld). Ik ben ofwel te oud (wel 23!) ofwel overgekwalificeerd, als ik al een reactie krijg. Aan de slag in 'mijn' veld is ook niet aan de orde, aangezien ik pas een aantal maanden bezig ben.
Omdat ik weet dat er enorm veel kennis is op GoT en ik misschien zelf niet alle opties kan overzien heb ik besloten mijn verhaal hier te plaatsen