Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bratatat
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-08-2017
http://www.amazon.com/Min.../B003OBULT2/ref=de_a_smtd

Kan ik deze adapter gebruiken om Playstation 2 aan te sluiten op scherm met dvi?
PS2 component uit via deze adapetr naar dvi scherm. Dat zou me de aanschaf van een nieuwe display schelen.

En hoe zit het met deze? http://www.ramelectronics...ers/35-719/prod35719.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Zeer waarschijnlijk nee, en nee dat gaat niet werken. De PS2 stuurt namelijk geen component uit op 60Hz, maar op 50Hz, iets wat je display zeer waarschijnlijk niet zal accepteren.

Zoiets of eventueel zoiets gaat waarschijnlijk wel werken. Echter heb ik zelf wel altijd moeite gehad om de PS2 via component goed te laten uitsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:13

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Mijn PS2 kan zowel 60HZ alsook 50HZ aan hoor..

Ligt hoogstwaarschijnlijk aan het spel/DVD dat je speelt.

Bij BF2 kun je tussen 50/60Hz kiezen.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

50/60Hz heeft er niets mee te maken.

Dit gaat eenvoudigweg niet werken omdat je niet zomaar van een digitaal naar een analoog signaal (of omgekeerd) kan gaan met een eenvoudig verloopstuk.

DVI naar (RGB) analoog kan nog steek houden, omdat er via DVI zowel een digitaal als analoog signaal kan uitgezonden worden (niet wanneer je van component naar DVI gaat, zoals jij probeert). Als je dat echter gaat doorlussen met displayport (zuiver digitaal) stopt het hele verhaal, in eender welke richting.

Geen idee waarom de verkoper die twee tesamen verkoopt, hij heeft het gegarandeerd zelf nooit getest.

[ Voor 10% gewijzigd door boe2 op 14-12-2011 00:13 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Mijn computerscherm wat alleen 60Hz aankon weigerde toch echt om PS2 spellen te spelen over component. Mijn PSP op 60Hz werkte daarentegen perfect op het scherm. Dus het kan wel degelijk schelen blijkbaar.

Daarnaast is het natuurlijk ook belangrijk hoe kieskeurig je scherm is. Mijn Philips monitor is bijvoorbeeld ontzettend kieskeurig en denkt sommige signalen gewoonweg niet aan te kunnen, terwijl mijn Hanss.G monitor zowat alles wel wil slikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bratatat
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-08-2017
Dank voor de reacties.

@Boeboe. Was ik al bang voor. Nu heb ik een 22"scherm te koop :-)
Pagina: 1