[iPhone 3GS] Blijft opnieuw opstarten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:32
Ik heb van mn 3Gs het glas vervangen omdat hier een barst in zat. Alles mooi en netjes, weer aan gezet, maar hij blijft niet lang aan.

Als het lukt om aan te krijgen, valt hij binnen 10 minuten uit. Soms na enkele seconden, soms pas na enkele minuten. Maar zolang hij aan de lader zit start hij opnieuw op, kom ik in het hoofdscherm (mijn iPhone kan ik na 22.520.733 minuten ontgrendelen trouwens :+ ) maar begeeft het dan weer. Laden is dus ook hopeloos. En nacht aan de lader levert 21% stroom op, vergezeld met ongeveer 200x het opstartgeluidje (hij start zowat elke minuut opnieuw op dus je wordt nogal gek 's nachts :+ )

Wat is hier aan te doen? Voor de reparatie deed hij het ook al, maar nu is het echt hopeloos. Andere laders al geprobeerd, alleen nog niet gereset want er staan wat dingetjes op die ik niet kwijt wil :)

Nog tips? Of is de enige optie nog een reset en herstel naar fabrieksinstellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik betwijfel of het probleem softwarematig is, maar alles wat je nu nog kunt doen zonder het apparaat open te halen is inderdaad een reset naar de fabrieks instellingen. Overigens is het wel mogelijk om de gegevens op je iphone te behouden doormiddel van een reservekopie die Itunes automatisch aanmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Nou, backup is wel goed, maar iPhone nog niet. Wil hem restoren, maar constant error 29. Aan de batterij ligt het niet want dat is gewoon een 616-0435.

Kan ik er verder nog wat mee? Zijn er nog wat hacks? Of kan ie weggegooid worden? Wel zonde van een 32GB 3GS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Ook nog geprobeerd met redsn0w, first stage lukt, second stage, downloading jailbreak data lukt, ik zie de ananas, maar dan loop hij vast bij Moving applications. Nu start hij weer elke 2 seconden opnieuw op. iTunes blijft error 29 hebben.

Nog iets aan te doen? Of verkopen in onderdelen? :P

• maarud
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Een idee voor error 29?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 06:44

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Ik had dit laatst ook met een 3GS. Hij crashtte steeds bij een poging automatisch te updaten (waar je niks van ziet, behalve bij Instellingen).

Een volledige restore naar 5.0.1 was de oplossing, en die lukte wel. Misschien lukt dat door hem zelf in DFU-modus te zetten?

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Niets werkt, geen DFU-modus, geen normale recovery, jailbreak niet, helemaal niets. Alleen maar error 29.

Ik heb eigenlijk geen zin om de batterij te vervangen, straks ligt het daar niet aan, en dan heb ik xx euro weggegooid.

De problemen waren al een tijdje aan de gang, opladen wilde dan niet goed, veel crashes, constant reboots) en nu wil de update dus ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-10 23:58
denk de batterij.

De symptomen lijken daarop en error 29 wordt wel vaker in verband gebracht met de batterij. (Zie google)

Een batterij kost een paar euro, wel zelf inbouwen natuurlijk :)
Pagina: 1