Hallo,
Ik heb een probleempje met Vodafone. Ik ben al heel lang klant, maar heb nu sinds een jaar ongeveer een telefoon van de zaak. Net op een vervelend moment gekregen, had net mijn abbo verlengd.
Om de kosten van mijn abbo wat te drukken heb ik de klantenservice gevraagd mijn abbo te verlagen.
Dit heb ik via de website gedaan ergens eind mei. Hier heb ik geen reactie op gehad, dus hetzelfde verzoek (met verwijzing naar vorig incidentnummer opnieuw ingediend op 27-06.
19-07 (ja, weer bijna een maand later) heb ik een akkoord gekregen:
Nu kan ik volgens mij drie dingen doen:
1. Een mail sturen met de vraag waarom er nog niet is gereageerd (dat heb ik sowieso al gedaan)
2. De klantenservice bellen, uren
in de wacht staan en een medewerker aan de telefoon krijgen die me niet wil/kan helpen.
3. Ze schriftelijk in gebreke stellen en niet meer betalen
Punt 3 wil ik best wel gaan uitvoeren, probleem is echter dat ik een service request heb ingediend, welke is goedgekeurd maar ze komen nu de afspraak niet na. In hoeverre sta ik in mijn recht
Of nou ja.. recht.. het hoeft ook niet direct keihard gespeeld te worden hoor. Het gaat niet om wereldschokkende bedragen (€ 35 euro in de maand) en ik moet nog een jaar.
Maar misschien dat meer mensen met dit bijltje gehakt hebben? Kijk, als het een keiharde afspraak was, dan was ik allang op mijn achterste poten gaan staan. Dit gaat om een verzoek vanuit mijn kant (die gehonoreerd is) maar niet wordt uitgevoerd.
Ik heb een probleempje met Vodafone. Ik ben al heel lang klant, maar heb nu sinds een jaar ongeveer een telefoon van de zaak. Net op een vervelend moment gekregen, had net mijn abbo verlengd.
Om de kosten van mijn abbo wat te drukken heb ik de klantenservice gevraagd mijn abbo te verlagen.
Dit heb ik via de website gedaan ergens eind mei. Hier heb ik geen reactie op gehad, dus hetzelfde verzoek (met verwijzing naar vorig incidentnummer opnieuw ingediend op 27-06.
19-07 (ja, weer bijna een maand later) heb ik een akkoord gekregen:
Hier heb ik op 19-07 direct geantwoord dat ik akkoord ging met de bijbehorende kosten en dat ik graag wilde dat mijn abbo verlaagd zou worden, en heb ik een tweede vraag gesteld:Hartelijk dank voor uw e-mail. U wilt weten of u uw abonnement kunt verlagen.
Allereerst wil ik u namens Vodafone mijn excuses aanbieden dat u zo lang op uw antwoord heeft moeten wachten.
U kunt uw abonnement per direct verlagen.
U kunt dan overstappen naar het tegoed dat één stap lager ligt dan het starttegoed van uw huidige abonnement. U heeft nu een Bel + Sms + Web 200 abonnement en u kunt uw abonnement verlagen naar een Bel + Sms + Web 150 abonnement.
Houd er rekening mee dat uw eventueel opgespaarde tegoed verloren gaat op het moment dat uw abonnement wijzigt. Verbruik daarom voor deze datum zoveel mogelijk van uw tegoed.
De wijziging kost eenmalig € 20.
Wilt u uw tegoed verlagen? Reageer op deze mail, vermeld de datum waarop u de wijziging wil laten ingaan en geef ook aan dat u akkoord gaat met de kosten. U ontvangt een bevestigingsbrief zodra uw verzoek is verwerkt.
Goed, geen antwoord meer gehad.. dus 11-11 maar weer (via de e-mail, ik doe alles schriftelijk bij dit soort bedrijven) maar weer contact opgenomen:Dank voor uw antwoord.
Graag zou ik mijn abonnement per direct (19-07) verlagen. Ik ga akkoord met de eenmalige kosten van € 20,-
Is het tevens mogelijk om mijn internetverbinding te laten vervallen?
En je raadt het al, nu weer een maand later weer niets gehoord.Geachte mevrouw *****,
Zoals hieronder te lezen is ben ik op 19-07 akkoord gedaan met de door u voorgestelde contractverlaging. Tot op heden is deze contractverlaging niet doorgevoerd.
Ik ga er vanuit dat mijn abonnement per direct, met terugwerkende kracht alsnog zal worden verlaagd.
Volgens de website zijn de kosten voor dit abonnement €15,25 per maand <screenshot>. Tevens blijft mijn vraag staan omtrent het internet abonnement.
Nu kan ik volgens mij drie dingen doen:
1. Een mail sturen met de vraag waarom er nog niet is gereageerd (dat heb ik sowieso al gedaan)
2. De klantenservice bellen, uren
3. Ze schriftelijk in gebreke stellen en niet meer betalen
Punt 3 wil ik best wel gaan uitvoeren, probleem is echter dat ik een service request heb ingediend, welke is goedgekeurd maar ze komen nu de afspraak niet na. In hoeverre sta ik in mijn recht
Maar misschien dat meer mensen met dit bijltje gehakt hebben? Kijk, als het een keiharde afspraak was, dan was ik allang op mijn achterste poten gaan staan. Dit gaat om een verzoek vanuit mijn kant (die gehonoreerd is) maar niet wordt uitgevoerd.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels