Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoordTer
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-06-2024
Beste Tweakers,

Ik wil graag mijn Acer H340 upgraden naar een WHS .

Om dit uit te voeren wil ik graag Beeld op mijn homeserver, ik weet dat mijn homeserver beschikt over een 4x PCI express slot en dat er mogelijkheden zijn dit voorelkaar te krijgen.

Enkel kan ik weinig vinden via op het forum en natuurlijk google.

Weet iemand hier of het mogelijk is Videokaart te plaatsen in Acer H340, zo ja welke type want vind enkel grote kaarten of dat er andere goedkope oplossing is.

Ik weet dat er USB to VGA kabel zijn of andere manieren, maar die vind ik nogal prijzig voor één keer gebruik.

Graag jullie mening wat beste is, ik vind auto install niet zo fijn, omdat je niet kan zien wat hij precies doet.

Met vriendelijke groet,

Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-07 19:45

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Aangezien de vraag gaat over welke videokaart in een Acer H340 past, even een move naar VB. :)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:28

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Mocht je interesse hebben, ik heb nog wel een Zotac GT218-ION 512MB 64BIT DDR3 (pci-e x1; zowel low als normaal profile compatible) liggen. Bij interesse stuur je maar een DM.

Voor uitbreidingen omtrent videokaarten zie: http://kamlau.com/hardwar...systore-h340-home-server/

[ Voor 24% gewijzigd door BadpunK op 14-12-2011 09:45 ]

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

• NoordTer
BadpunK schreef op woensdag 14 december 2011 @ 09:42:
Mocht je interesse hebben, ik heb nog wel een Zotac GT218-ION 512MB 64BIT DDR3 (pci-e x1; zowel low als normaal profile compatible) liggen. Bij interesse stuur je maar een DM.

Voor uitbreidingen omtrent videokaarten zie: http://kamlau.com/hardwar...systore-h340-home-server/
Voor hoeveel zou je die kaart verkopen ? En Kan deze goed draaien op H340 idee naar?

• NoordTer
Opgelost.

Zotac GT 218 ingezet en jumper erbij gedaan.

Na het uitschakelen van onboard VGA driver deed WHS V1 het ook weer.
Data back-up en WHS 2011 erop geknald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoordTer schreef op donderdag 29 december 2011 @ 10:54:
Opgelost.

Zotac GT 218 ingezet en jumper erbij gedaan.

Na het uitschakelen van onboard VGA driver deed WHS V1 het ook weer.
Data back-up en WHS 2011 erop geknald.
Was dit een makkelijke install? Ik zit er namelijk over te denken hetzelfde te doen. Ik volg alleen even niet waar je die jumper erbij hebt gedaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoordTer
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 20:26:
[...]

Was dit een makkelijke install? Ik zit er namelijk over te denken hetzelfde te doen. Ik volg alleen even niet waar je die jumper erbij hebt gedaan??
Ik maak morgen wel even foto voor je hoe en wat is niet moeilijk enkel irritant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:28

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

@NoordTer

Fijn om te horen, dat het gelukt is. Alleen jammer dat je nooit meer na enkele DM's heen en weer, iets van je had laten horen. :/

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoordTer schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 00:35:
[...]
Ik maak morgen wel even foto voor je hoe en wat is niet moeilijk enkel irritant :)
Dat zou wel heel relaxt zijn! Ik zit er namelijk over te twijfelen om ook te gaan doen. Alleen die extended disk houd me nog een beetje tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 474032

Hallo

ik ben hier nieuwe dus weet niet of ik deze vraag hier kan stellen

ik heb vandaag een Gforce GT610 PCI express x1 kaart in mijn acer h340 gezet en jawel i had beeld

maar nu loop het systeem niet door

ik zag dat jullie het hebben over een jumper er bij zetten weet iemand waar deze moet

alvast bedankt

gr Bernard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Hier staat het perfect uitgelegd. Dit heb ik in 3 minuten gevonden met google, dus de volgende keer zelf iets meer moeite doen aub.

http://social.microsoft.c...36-4c3f-92cf-a4d59d7fecfb

[ Voor 27% gewijzigd door Ernemmer op 21-09-2012 12:11 ]

Pagina: 1