Ik heb Keepass gevonden en geinstalleerd. Op het eerste gezicht lijkt me dit een heel fijn programma. Alleen nu krijg ik het maar niet werkend met Chrome. En begin zelfs gefrustreerd te raken
vandaar dat ik jullie hulp vraag.
Ik heb voor Chrome een extensie geinstalleerd nu heb ik een geprobeerd in te loggen via het icoontje wat rechts in de adresbalk verschijnt. (inloggen via het Keepass en dan autoinvullen werkt wel) Helaas staat er een kruisje door het icoontje en de volgende waarschuwing:

Ik heb voor Chrome een extensie geinstalleerd nu heb ik een geprobeerd in te loggen via het icoontje wat rechts in de adresbalk verschijnt. (inloggen via het Keepass en dan autoinvullen werkt wel) Helaas staat er een kruisje door het icoontje en de volgende waarschuwing:
Nu heb ik op de KeePassHttp website geprobeerd het een en ander te downloaden en in de juiste map te plaatsen. Alleen nog zonder resultaat. Is er een Tweaker die bekend is met dit programma en wél weet hoe ik het werkend krijg?ChromeIPass has not been configured. Press the connect button to register and pair with KeePassHttp