Keepass werkend krijgen met ChromeIPass

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasZer
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:00
Ik heb Keepass gevonden en geinstalleerd. Op het eerste gezicht lijkt me dit een heel fijn programma. Alleen nu krijg ik het maar niet werkend met Chrome. En begin zelfs gefrustreerd te raken 8)7 vandaar dat ik jullie hulp vraag.

Ik heb voor Chrome een extensie geinstalleerd nu heb ik een geprobeerd in te loggen via het icoontje wat rechts in de adresbalk verschijnt. (inloggen via het Keepass en dan autoinvullen werkt wel) Helaas staat er een kruisje door het icoontje en de volgende waarschuwing:
ChromeIPass has not been configured. Press the connect button to register and pair with KeePassHttp
Nu heb ik op de KeePassHttp website geprobeerd het een en ander te downloaden en in de juiste map te plaatsen. Alleen nog zonder resultaat. Is er een Tweaker die bekend is met dit programma en wél weet hoe ik het werkend krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

KeePassHttp 1.0.4.0 or newer
Heb je deze link ook gebruikt: https://passifox.appspot.com/KeePassHttp.plgx

Kan je misschien wat explicieter uitleggen wat je wel hebt gedaan? Want
een en ander [...] downloaden in in de juiste map plaatsen
is nogal vaag ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasZer
ja dat bestand heb ik in de root van de keepass geplaatst toen dit niet werkte heb ik de zip file die op keepasshttp stond (dus alle bestanden die hier los staan) gedownload en in de keepass directory geplaatst. Helaas dit werkte ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

WAT werkte er niet ;)

Zie je de plugin ook wel in TOOLS | Plugins in KeePass2?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Er is een groot verschil tussen versie 1en 2. Sommige programma's ondersteunen maar een versie. Controleer dat eens?

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasZer
:o omg, omdat ik even terug ging naar het engels, omdat je over tools begon, moest het programma opnieuw opstarten...

staat het nu wel onder tools.... :+

ik denk dat het nu wel moet werken! Dat ze niet even konden vermelden dat je opnieuw moest opstarten...

iig bedankt voor de hulp!!
Pagina: 1