Gisteren middag is door de haast mijn iPhone 4s uit mijn jas gevallen. Het glas op het display is hierdoor stuk gegaan. Nu wil ik dit gaan vervangen met een nieuwe display, echter vroeg ik mij af hoe dit het best aan te pakken. Weet iemand hoeveel dit bij Apple gaat kosten. Een andere mogelijkheid is om een reparatie uit te laten voeren door een onderneming die dit soort reparaties uitvoert. Echter zit ik dan met de vraag of de onderdelen die men gebruikt ook daadwerkelijk van Apple vandaan komen. Iemand die dit eens eerder heeft gehad en mij kan adviseren.
Zusje van mijn vriendin heeft hem via een telefoonwinkel in Groningen voor 110 laten fiksen (weliswaar een 4).
Via Apple is het wel een heel stuk duurder, maar je zou het kunnen navragen. Ik zou even op marktplaats kijken voor telefoonwinkels in de buurt die deze reparatie aanbieden.
Via Apple is het wel een heel stuk duurder, maar je zou het kunnen navragen. Ik zou even op marktplaats kijken voor telefoonwinkels in de buurt die deze reparatie aanbieden.
Genoeg adressen kunnen vinden via Google in Amsterdam, echter is mijn vraag eerder gericht op de kwaliteit van zulke displays, gaat het vaak om namsak of is het voor zo'n bedrijf niet moeilijk om aan een echte retina 4s scherm te komen?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2011 17:35 ]
Dat is wel het laatste waar je je zorgen om kunt maken als het glas gebroken is.theHoff schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:13:
Als je het via een niet officieel apple service point doet verlies je in ieder geval je garantie.
Houdt er rekening mee dat er veel fake spul wordt gebruikt en de ervaring daardoor kan verslechteren.
Niets zo goed als het originele Apple-spul.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Ervaring in de zin van? Een scherm dat slecht is in het dicteren van je vingers of het verwerken hiervan, merk je meteen nietwaar? Helderheid en kleurweergave ook.THE_BASE schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:41:
Houdt er rekening mee dat er veel fake spul wordt gebruikt en de ervaring daardoor kan verslechteren.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2011 19:31 ]
Ja, maar geld dat ook in Nederland?
Tesla Model Y RWD (2024)
Anders kan je het proberen via GSM Repareren. Het is volgens mij een onderdeel van Solid Vision en die zijn in Nederland actief als officiële serviceprovider voor de iPhone. Ik neem aan dat ze dus originele onderdelen gebruiken.
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
Deze gasten zijn erg goed: http://www.ipod-service.nl/
Officieele onderdelen en snelle reparatie.
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Als de reparatie net zo snel is als de site hoef je de telefoon niet meer terug te verwachten.robbinonline schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:14:
Google Chrome could not load the webpage because www.ipod-service.nl took too long to respond. The website may be down, or you may be experiencing issues with your Internet connection.
Lees anders deze review even.SoaDmaggot schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:19:
[...]
Als de reparatie net zo snel is als de site hoef je de telefoon niet meer terug te verwachten.
[...]
Meteen morgen bellen, is ook nog vrij goedkoop 129 euro maar. Waar anderen 160 euro voor vragen.robbinonline schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:14:
Kom er net achter dat ze geen telefoonnummer op de site hebben staan. Kan iemand mij dat dm-en? Overigens staat er aangegeven dat je het toestel moet opsturen? Daar ben ik niet echt een voorstander van, het liefst zou ik het willen brengen. Iemand die hier meer over weet?
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2011 19:32 ]
Kwestie van mail sturen en beetje geduld hebben..
Staat in de review: je kunt bij hem langsgaan. Ik postte het niet voor niets.Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 19:22:
[...]
Meteen morgen bellen, is ook nog vrij goedkoop 129 euro maar. Waar anderen 160 euro voor vragen.
Kom er net achter dat ze geen telefoonnummer op de site hebben staan. Kan iemand mij dat dm-en? Overigens staat er aangegeven dat je het toestel moet opsturen? Daar ben ik niet echt een voorstander van, het liefst zou ik het willen brengen. Iemand die hier meer over weet?
[ Voor 3% gewijzigd door TimMer op 14-12-2011 03:14 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Staat zelfs op de website.TimMer schreef op woensdag 14 december 2011 @ 03:14:
Staat in de review: je kunt bij hem langsgaan.
[ Voor 10% gewijzigd door 8088 op 14-12-2011 04:02 ]
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Pagina: 1