Gister heb ik al mijn hardware in elkaar gezet en vanmiddag wilde ik 'm aanzetten en alle meuk installeren. De hele handel ging alleen niet aan. Eerst natuurlijk met de knop vooraan geprobeerd, daarna met de met knop op het mobo. Geen effect. Toen alle kabels nog een nagelopen, maar die zitten allemaal prima. Vervolgens het geprobeerd met 1 geheugenreepje, wat ook geen effect had. Toen kwam ik erachter dat de laser van de muis wel knippert. Deze zat eerst voor in de usb-poort, die op een header op het mobo zit aangesloten. Toen deze aangesloten op een usb poort achterin --> zelfde effect: 1 keer per seconde knipperen. Dus het systeem moet wel iets van stroom krijgen. Nou vroeg ik mij toen ik de voeding ontving al af of het wel helemaal goed zat, de doos was namelijk duidelijk beschadigd. Zou het misschien een defect product kunnen zijn?
Daarnaast is het geheugen tweedehands, als het goed is zijn het vier keer dezelfde, al zijn twee reepjes lager dan de andere twee. Het lijkt me echter niet dat hier wat mis mee is en ervoor kan zorgen dat het hele systeem niet aangaat.
Hier mijn systeem:
Daarnaast is het geheugen tweedehands, als het goed is zijn het vier keer dezelfde, al zijn twee reepjes lager dan de andere twee. Het lijkt me echter niet dat hier wat mis mee is en ervoor kan zorgen dat het hele systeem niet aangaat.
Hier mijn systeem: