Sinds een paar weken problemen met een Asus F3JC serie laptop. Onder andere deed de cd/dvd brander geen muziek meer branden op audio cd's.
Ik heb de laptop terug gezet naar de fabriek instellingen, nieuwe versie van de brandt software erop gezet en verwacht dat het weer zou werken. Maar helaas!
Ik heb de volgende programma's gebruikt:
Nero
Ashampoo
Deepburner
Windows Media Player (brand optie)
Ik heb ook gekeken of er nieuwe drivers danwel firmware nodig waren voor mijn brander. Dit heb ik gedaan met driver agent. Ook dit was niet het geval.
Ik heb toen met IMGBURN geprobeerd een video dvd te branden, dit lukte wel!!
Ik heb toen met deepburner de sessie optie's veranderd van Session at once naar Disk at once, maar ook dit had geen verschil.
Alle programma's geven de melding dat het branden geslaagd is , echter, de audio cd blijft leeg.
Ik heb ook al verschillende cd's gebruikt waaronder emtec en tdk. Deze deden het normaal wel namelijk!
Wat zie ik over het hoofd? Ik kom er niet meer uit.
Replacedirect kon me wel een andere brander verkopen, 65 euro voor een gebruikte brander met 3 maanden garantie. Hier voelde ik ook weinig voor omdat video dvd's wel gebrand worden!
Ik gebruik Windows Vista Premium, dit zat standaard bij de laptop geleverd.
Ik kom er niet meer uit...
NB.. de brander is een TSST TS632D
Ik heb de laptop terug gezet naar de fabriek instellingen, nieuwe versie van de brandt software erop gezet en verwacht dat het weer zou werken. Maar helaas!
Ik heb de volgende programma's gebruikt:
Nero
Ashampoo
Deepburner
Windows Media Player (brand optie)
Ik heb ook gekeken of er nieuwe drivers danwel firmware nodig waren voor mijn brander. Dit heb ik gedaan met driver agent. Ook dit was niet het geval.
Ik heb toen met IMGBURN geprobeerd een video dvd te branden, dit lukte wel!!
Ik heb toen met deepburner de sessie optie's veranderd van Session at once naar Disk at once, maar ook dit had geen verschil.
Alle programma's geven de melding dat het branden geslaagd is , echter, de audio cd blijft leeg.
Ik heb ook al verschillende cd's gebruikt waaronder emtec en tdk. Deze deden het normaal wel namelijk!
Wat zie ik over het hoofd? Ik kom er niet meer uit.
Replacedirect kon me wel een andere brander verkopen, 65 euro voor een gebruikte brander met 3 maanden garantie. Hier voelde ik ook weinig voor omdat video dvd's wel gebrand worden!
Ik gebruik Windows Vista Premium, dit zat standaard bij de laptop geleverd.
Ik kom er niet meer uit...
NB.. de brander is een TSST TS632D
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2011 16:30 . Reden: Verkeerde type aanduiding van brander.. ]