Toon posts:

Lenovo T520 waarde?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik krijg misschien een laptop van mijn werk, echter heb ik eigenlijk helemaal geen laptop nodig. Ik weet echter absoluut niets van de waarde van de laptop, na een uurtje gegoogled te hebben kom ik op de meest absurde prijzen, van 1600 euro tot 2400 euro, zouden jullie me misschien kunnen helpen een prijsindicatie te geven? Dan weet ik of ik hem wel of niet ga verkopen.

Het gaat om een Lenovo ThinkPad T520 met een:
i7-2630M (2.0GHz)
4GB RAM
160GB SSD
15,6" 1920x1080 LCD (weet niet of het een mat scherm is, ik vermoed van wel)
1GB NVIDIA N12P-NS1

Verder alle zaken die je zou verwachten, optische drive, WWAN, bluetooth, modem, 1GB ethernet en GPS. Vingerafdruklezer, webcam (scherpte stond er niet bij) en een 9-cell batterij.

In de Pricewatch staat geen enkel model met een Full-HD scherm en een SSD, op allerlei (onbekende) Belgische sites kom ik prijzen tot 2000 euro ex. btw tegen. Heeft iemand misschien een idee?

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:51

D4NG3R

kiwi

:)

Er zijn heel veel varianten van Zo heb je de goedkoopste voor 450 euro:
pricewatch: Lenovo Thinkpad T520 (NW65CMH)

En de duurste voor bijna 2k :+ :
pricewatch: Lenovo Thinkpad T520 (NW93UMH)

Zoek dus even uit welk typenummer de laptop heeft die word aangeboden daar. Dan kan je zo achterhalen om welk model het gaat :) .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Zorg wel even dat je zeker weet of je de laptop krijgt.

Ik kreeg mijn zakelijke laptops altijd in bruikleen. Deze moesten aan het einde van het dienstverband weer teruggegeven worden.

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-01 21:49
Lenovo laptops zijn compleet te customizen dus je kan het zo duur maken als je zelf wil. De goedkoopste van de T-serie beginnen bij zo'n 1100 Euro en gaan dan richting de 2000 Euro als je betere specs wil. Jouw laptop ziet er behoorlijk goed uit qua specs dus ik denk dat deze tegen de 2000 Euro zit. Of je het er ook voor krijgt is een ander verhaal.

Maar zoals gezegd, laptops die je van je werk krijgt zijn meestal in bruikleen en blijven eigendom van het bedrijf waar je werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties. Volgens mijn baas krijg ik de laptop volledig in bezit, en dus niet in bruikleen (heb het even nagevraagd, vond het ook al gek) maar heb er natuurlijk niet bijgezegd dat ik de laptop misschien wilde verkopen.

Het gaat om een ThinkPad T520 (4243-5GG) met typenummer NW95GMH
Helaas onvindbaar in de pricewatch.

Ik zal nog even verder googlen hoe en wat. Afhankelijk van hoelang hij meegaat op de accu hou ik de laptop misschien toch zelf, maar als ik er nipt 2000 euro voor kan vangen wordt het toch wel verleidelijk. Inderdaad, of iemand hem ook koopt voor die prijs is een ander verhaal.

Verwijderd

Ik had laatst een W520 aangeraden, het grote broertje van deze laptop, rond de 1500 euro op ebay (nieuw, zonder SSD. Met 95% gamut scherm). Ik denk dat je zo ongeveer moet kijken tussen de 1400 en 1600. Inclusief BTW, als je iemand tegenkomt die hem wil kopen. Voor 1200 zou je hem snel kwijtraken denk ik.
Pagina: 1