Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PW/FEAT] Opslaan zoekfilters

Pagina: 1
Acties:

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:07

Pathogen

Shoop Da Whoop

Topicstarter
Beste Devjes,

Met enige regelmaat zoek ik de pricewatch door op zeer specifieke filters, bijvoorbeeld op het gebied van laptops.
Dan stel ik bijvoorbeeld filters in op CPU, videochip, diagonaal en prijs en daarbinnen selecteer ik ook nog eens een hoop specifieke opties.
Als ik de week daarop eens zou willen kijken hoe het met de prijzen van diezelfde producten is, moet ik wéér alle filters opnieuw instellen (en geheid wijk ik dan iets af van de week daarvoor).

Om die reden zou ik het handig vinden als het mogelijk zou zijn om je filterinstellingen op te slaan onder een naampje, zodat ik in een snelle klik zo weer de resultaten voor mijn neus heb die ik wil hebben.

Slechts een klein handigheidje, voor een klein ongemakje, maar wie weet :)

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Werkt het toevoegen als favoriet aan je browser niet gewoon?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Filters creëren idd een unieke hash, dus die is te bookmarken :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:13

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

En als je niet van lange URLs houdt, kan je altijd nog het twk.rs linkje gebruiken, te vinden onder het wereldbolletje voor de breadcrumb onder het logo van Tweakers :) Of dat ook werkt als er iets in de filter veranderd (als er een bepaalde spec wordt toegevoegd bijvoorbeeld, of de het filter gaat van een selectiebox naar een meerkeuzeveld), weet ik echter niet.