[iPhone] Hoe kan ik foto's van mijn iphone halen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:57
De vraag is niet zo makkelijk als het lijkt. Ik heb perongeluk al mijn foto's weggegooid, 5600 stuks.

Heb alles in iPhoto gezet en toen ik de dubbele bestanden wilde verweideren heb ik perongeluk ook de iPhoto bibliotheek verweiderd. Gelukkig (?) staan alle foto's nog op mijn iphone, maar als ik deze benader met fotolader of iphoto ziet hij alleen de foto's die gemaakt zijn met de iphone zelf.

Kan ik ook bij de andere 5500 foto's komen? het liefst met event, datum en juiste naam natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:06

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Klinkt alsof ze nog in iCloud staan, daarvandaan weer even downloaden.

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
Hmm, dat ga ik meteen checken! Ik meen alleen dat ik destijds niet het geduld heb gehad 8 gig in de cloud te gooien en het bij mijn contacten en agenda's heb gelaten.

edit: Zoals verwacht, geen foto's op iCloud..

[ Voor 12% gewijzigd door BasvanS op 13-12-2011 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:10
guppie schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:29:
De vraag is niet zo makkelijk als het lijkt. Ik heb perongeluk al mijn foto's weggegooid, 5600 stuks.

Heb alles in iPhoto gezet en toen ik de dubbele bestanden wilde verweideren heb ik perongeluk ook de iPhoto bibliotheek verweiderd. Gelukkig (?) staan alle foto's nog op mijn iphone, maar als ik deze benader met fotolader of iphoto ziet hij alleen de foto's die gemaakt zijn met de iphone zelf.

Kan ik ook bij de andere 5500 foto's komen? het liefst met event, datum en juiste naam natuurlijk.
En het word nog erger : De foto's die itunes in je iphone steekt zijn verkleind voor het iPhone formaat en zijn niet van de orginele kwaliteit.

Best misschien eens met een disk recovery programma deze proberen te recoveren? Plug je schijf eruit, hang deze aan een andere pc en installeer door zo een tool en laten lopen en bidden :)

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
Lekker is dat, maar goed, kleiner is beter dan niet.. hopen dat ik bij het maken van mijn meest recente (time machine) backup ook alle foto's heb opgeslagen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 10:43

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Er zijn programma's waarmee je het bestandssysteem van je iPhone kunt benaderen. Met een beetje geluk kan je hiermee ook je gesynchroniseerde foto's terugvinden en naar je Mac kopiëren. Een voorbeeld van zo'n programma is iExplorer.

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Reservekopie iphone terugzetten?
Pagina: 1