Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Pc Help gevraagd.

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Volgend jaar hebben wij op onze school Grafisch Design, waaronder photoshop.
Ik zit momenteel op een MacBook White Edition, de eerste versie, maar deze gaat binnenkort de deur uit.
Ik ga dus met andere woorden een andere pc kopen, maar ik heb niet echt heel veel verstand van hardware.

Mijn moeder haar bedrijf gaat binnenkort pc's aankopen, en ze vroeg zich af of ik niet toevallig ook een pc wou bijbestellen, het zou goedkoper uitkomen op deze manier.

Nu was mijn vraag aan jullie, is deze computer sterk genoeg voor grafisch werk?
Zowel op het vlak van games, als op het vlak van photoshop/ander grafisch design?

LINK VAN PC: http://www.asus.com/Allinone_PCs/22_inch/ET2210IUKS

Het gaat over de i5 versie.

Dank bij voorbaat,

Peter.

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:05

Praetextatus

the dutch_paki

Nee niet echt. ik zou hier bij de bestbuyguides een beetje rond kijken. De pc die jij laat zien is echt eentje om op te surfen, word/excel en een filmpje te bekijken.

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Sowieso als photoshop je hoofddoel is zou ik zeker geen all in one doen maar een losse pc / laptop met een goed (IPS) scherm erbij. Je scherm is een van de belangrijkste dingen met photoshoppen. Verder zal ik inderdaad zoals Praetextatus al zei even rond kijken bij de bbg topics:

*LET OP* - Wat moet ik kopen

en

Best Buy Guide overzichtstopic

Scientia potentia est

Verwijderd

Ik zou inderdaad kijken naar een los scherm. Van wat ik heb gezien qua reviews hebben de meeste all-in-ones of een rukscherm, of structurele constructiefouten, of een prijs die hoger ligt dan die van een iMac. Of een combinatie van die 3 dingen. Ik zeg het niet graag, maar als je een all-in-one wilt moet je toch echt een iMac nemen.

Los daarvan zijn losse aankoopadviestopics niet toegestaan. Als je echt een all in one wilt nadat ik het bovenstaande heb gezegd, kijk dan in [Ervaringen] All-in-one Desktops. Anders kies je een van de topics in Best Buy Guide overzichtstopic.

Dit topic is gesloten.