Ik heb recentelijk BF 3 aangeschaft en toen ik begon te spelen merkte ik dat ik mss wel mijn driver zal moeten updaten, ik heb momenteel 10.6 en ales ging goed tot nu. Onder het motto, never change a winning combination they always say.
Tot nu, Geen tarmac en zwart zand in BF3
Wat heb ik gedaan tot nu:
Gepoogd via amd om de 11.11 en 11.11b erop te zetten, beiden resulterend in bleuscreen tijdens de install.
Bij de 11.11 had ik ervoor gekozen om eerst de huidige drivers te verwijderen, omdat ik had gelezen dat dit niet slecht was en zeker geen kwaad kon.
Echter beiden geen nut en systeemherstel to the rescue 2X
Dan een poging om 11.8 erop te zetten omdat ik hier ergens las dat deze goed werkt op een 5850. Geen bleuscreen, echter kreeg ik foutmelding dat er geen werkende driver geïnstalleerd waren.
Nu heb ik gelezen over driver sweeper, maar ben wat bang om iets fout te doen en dat systeemherstel niet zal blijven werken.
Mijn specifieke vraag, wat mag ik aanvinken bij driver sweeper?
De werkmethode zou zo moeten zijn.
één, verwijder huidige drivers.
2 start op in veilige modus, start driver sweeper.
3 kies de juiste opties...
Ik heb een 5850 en een i7 860+msi mobo.
(dit zijn mijn betreffende drivers die ik zou verwijderen)
AMD display
NVIDIA display
NVIDIA chipset
NVIDIA physx
dan de nieuwste drivers erop zetten tijdens de veilige modus.
Mogen al deze optie aangevinkt worden voor te verwijderen? Ik heb trouwens geen idee hoe de drivers erop komen van NVIDIA, daar ik nooit een NVIDIA kaart heb gehad.
Zie ik iets over het hoofd? Of ziet mijn plan er goed uit?
Tot nu, Geen tarmac en zwart zand in BF3
Wat heb ik gedaan tot nu:
Gepoogd via amd om de 11.11 en 11.11b erop te zetten, beiden resulterend in bleuscreen tijdens de install.
Bij de 11.11 had ik ervoor gekozen om eerst de huidige drivers te verwijderen, omdat ik had gelezen dat dit niet slecht was en zeker geen kwaad kon.
Echter beiden geen nut en systeemherstel to the rescue 2X
Dan een poging om 11.8 erop te zetten omdat ik hier ergens las dat deze goed werkt op een 5850. Geen bleuscreen, echter kreeg ik foutmelding dat er geen werkende driver geïnstalleerd waren.
Nu heb ik gelezen over driver sweeper, maar ben wat bang om iets fout te doen en dat systeemherstel niet zal blijven werken.
Mijn specifieke vraag, wat mag ik aanvinken bij driver sweeper?
De werkmethode zou zo moeten zijn.
één, verwijder huidige drivers.
2 start op in veilige modus, start driver sweeper.
3 kies de juiste opties...
Ik heb een 5850 en een i7 860+msi mobo.
(dit zijn mijn betreffende drivers die ik zou verwijderen)
AMD display
NVIDIA display
NVIDIA chipset
NVIDIA physx
dan de nieuwste drivers erop zetten tijdens de veilige modus.
Mogen al deze optie aangevinkt worden voor te verwijderen? Ik heb trouwens geen idee hoe de drivers erop komen van NVIDIA, daar ik nooit een NVIDIA kaart heb gehad.
Zie ik iets over het hoofd? Of ziet mijn plan er goed uit?