Hallo allemaal,
Om mijzelf het leven makkelijker te maken dacht ik een javascriptje op te stellen die in feite alles verzameld wat ik in een manifest file wil steken. Het mag van mij ook Firefox specifieke functies gebruiken aangezien ik het alleen in Firefox uitvoer. Dit is mijn begin:
Lekker kort en krachtig. Ja, het laat wat te wensen over zoals het er uit filteren van dubbele waarden (makkelijk gefixt). Iets minder makkelijk en dan ook de vraag, wat is de makkelijkste manier om ook plaatjes gelinked in een stylesheet op te vissen.
computedstyle op elk element gebruiken op zoek naar een background image?
stylesheets parsen met een regex?
Iets anders waar ik nog niet bekend mee ben?
Om mijzelf het leven makkelijker te maken dacht ik een javascriptje op te stellen die in feite alles verzameld wat ik in een manifest file wil steken. Het mag van mij ook Firefox specifieke functies gebruiken aangezien ik het alleen in Firefox uitvoer. Dit is mijn begin:
JavaScript:
1
2
3
4
| var scriptImgNodes = document.querySelectorAll( 'script[src], img[src], link[rel=stylesheet][href], a[href]' ); console.clear(); for( var i = 0; i < scriptImgNodes.length; i++ ) console.log( scriptImgNodes[i].src || scriptImgNodes[i].href ); |
Lekker kort en krachtig. Ja, het laat wat te wensen over zoals het er uit filteren van dubbele waarden (makkelijk gefixt). Iets minder makkelijk en dan ook de vraag, wat is de makkelijkste manier om ook plaatjes gelinked in een stylesheet op te vissen.
computedstyle op elk element gebruiken op zoek naar een background image?
stylesheets parsen met een regex?
Iets anders waar ik nog niet bekend mee ben?
MSI GX640 - 8GB RAM, Radeon 5970, 80GB SSD