Laatste dagen ben ik op zoek gegaan naar zwarte 120mm nieuwe fans ter vervanging van mijn Fractal Design Silent Series. Bedoeling dat alle fans zwart worden. Daarbij moeten ze wat dunner zijn dan normale fans(25mm). Veelal kom ik op Amerikaanse forums, waar fans worden genoemd die niet in Nederland leverbaar zijn. Of als ik ze hier via de pricewatch wil vinden, kom ik vervolgens op andere kleuren uit.
Momenteel kom ik bij de volgende fans:
-Scythe Slip Stream 120 mm Slim Series - deze zijn 12mm dik en hebben 15 blades.
-Nexus 120mm Thin Quiet Case Fan - precies wat ik zoek, nergens te vinden.
Ik vind zelf de Slip Stream oerlelijk door de 15 blades en hoop daarom een ander fan te kunnen vinden. Nu zal 20mm ook voldoen, maar 15mm zou het mooist zijn. Gezien er 6 van in de kast komen, is het aantal CFM niet erg belangrijk, maar de geluidsproductie wel.
Is er iemand die meer dunne fans kent behalve de bovengenoemde?
Momenteel kom ik bij de volgende fans:
-Scythe Slip Stream 120 mm Slim Series - deze zijn 12mm dik en hebben 15 blades.
-Nexus 120mm Thin Quiet Case Fan - precies wat ik zoek, nergens te vinden.
Ik vind zelf de Slip Stream oerlelijk door de 15 blades en hoop daarom een ander fan te kunnen vinden. Nu zal 20mm ook voldoen, maar 15mm zou het mooist zijn. Gezien er 6 van in de kast komen, is het aantal CFM niet erg belangrijk, maar de geluidsproductie wel.
Is er iemand die meer dunne fans kent behalve de bovengenoemde?
Signature