Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Rustig aan mijn computer stuk voor stuk upgraden

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik ben nu al een tijdje bezig stuk voor stuk mijn PC aan het upgraden. Dit is mijn systeem nu:

MSI P6NGM
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E7400 @ 2.80GHz (2 CPUs)
Ati Radeon HD5770
Corsair Builder CX430 V2
4GB Ram
Windows 7 x64

Ik kan de meeste games gewoon op medium draaien maar heb zo nu en dan stutters en wil dus graag mijn PC beter maken. Heeft iemand een idee wat ik nu echt moet gaan upgraden? Ik heb nog nooit overclocked, is dat misschien een idee waardoor ik al sneller en beter kan gamen of lukt dat niet met dit systeem?

Alvast bedankt!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 15:03 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je hebt toch echt maar 1 CPU hoor. Maar goed, geef eens aan waar de vertragingen zitten, daar zul je moeten upgraden. Zonder te weten welke games/apps je wilt draaien, is het verdomd lastig hier wat zinnigs over te zeggen.

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:34
Ik zou zoiezo je CPU upgraden.
Iets in de trend van een Core2Duo 8xxx serie, (ook nog eens goed voor je stroomverbruik). Of een Core2Quad, maar (staat een Q6600 en een Q9xxx serie in V&A voor een mooie prijs.)

bijvoorbeeld:
V&A aangeboden: Intel Core 2 Quad Q8200 boxed (Wel echt heel crappy te OC'en, klote multi)
V&A aangeboden: Intel Core 2 Quad Q6600 (OC'ed echt als een beest, maar de standaar FSB 266, is tamelijk laag, zonder OC is ie wel een tikkie traag)
V&A aangeboden: Intel Core 2 Extreme QX9650 (Een van de betere cpu's voor 775)

[ Voor 57% gewijzigd door Biersteker op 12-12-2011 15:09 ]

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:19
4GB ram erbij kan wel eens prettig zijn. Kost tegenwoordig ook niets meer (30-40 euro)
videokaart moet in principe voldoende zijn voor medium. Volgende zou dan dus de cpu zijn.

[ Voor 34% gewijzigd door thewizard2006 op 12-12-2011 15:06 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-11 18:02

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dit topic is gesloten.