Bovendien moet het dan ook zo zijn dat er voldoende accu's beschikbaar zijn waar je ook heengaat.
Lijkt me stug dat je van tevoren precies al weet waar je gaat wissen.
Voorbeeld,
Ik plan mijn trip naar oma's verjaardag in Roermond, gezellig met tante truus en ome koos in de auto.
Nu wil ik deze 2 ophalen in amersfoort en dat is meteen de eerste wissel, daarna arnhem en roermond.
Ik rij heen op vrijdagavond (ik werk overdag) en ojee, swalmen tunnels weer eens dicht wegens onderhoud... oeps... omrijden via a67, a2... uhmmm nau agent, dat red ik niet... via Eindhoven. Daar heb ik niet gereserveerd.. Kom ik aan in eindhoven, accu's op... verdikkeme moet ik oma bellen dat ik niet kom...
Stel dat ik er kom, en het is gezellig erg, gezellig en ik wil naar huis wat later dan verwacht, is dat accu punt open tot 3 uur 's nachts....???
Leuk idee, maar teveel haken en ogen.
Als je moet reserveren van tevoren wordt jhe verplicht je route zeer nauwkeurig te gaan bepalen. als de kinderen willen stoppen bij de mac,, nou jongens, papa moet zijn accu nog wisselen en die drive is weer 200 meter extra, dat redden we net niet.
Of de reserveert niet, hoeft niet te plannen, maar kom uit bij een accu punt midden in de nacht waar geen accu meer is omdat ze toevallig "opperdepop" zijn.
Nog erger, de plaatselijke jeugd heeft ze op de bagagedrager genomen en op marktplaats gezet
I have the body of a god, shame it's a buddha......