al 2x heb ik problemen met het verlengen van het contract gehad.
tweaknews stuurt via een email een rekening die ik de volgende dag betaal via internet bankieren.
na een dag of 5 krijg ik dan steevast een email met LAATSTE HERINNERING (huh? moet dat niet eerste zijn?) en een aanmaning om te betalen met verhoging van administratiekosten.
ik moet dan weer terug mailen dat ik al heb betaald, met een prt scrn van internet bankieren.
ik zou daar eigenlijk ook administratiekosten voor moeten rekenen...
goed, dat is na 2x eigenlijk al voldoende om maar 's te switchen van usenet provider.
helaas heb ik dat niet gedaan dus nu het 3rde jaar weer die onzin, met de uitzondering dat die #@#@#@#1 me meteen hebben afgesloten!
ik dus weer mailen met betalingsbewijs dat dit nu al het 3 jaar is dat ze fouten maken en dat daar wel een keertje een half jaar gratis abonnenment tegen over mag staan (ja, ik was nogal p'ed off).
krijg ik een mailtje terug: ik zou klantnr en factnr niet in de goede volgorde hebben gezet en hun systeem kan daar niet mee omgaan.
geen excuses voor het afsluiten.
geen belofte om de fout asap ongedaan te maken.
wat een gepruts.. ik maak een mental note om nu echt over te stappen.
goed... ze weten dus dat ik netjes op tijd heb betaald en ik verwacht dus binnen 1 uur toch wel weer aangesloten te zijn.
1 dag later ... niets
2 dagen later... niets.
wtf????
mailtje gestuurd of het deze week nog gaat lukken.
krijg een mailtje terug: dat zou misschien wel mogelijk zijn..
* Webjunkie telt tot 10
Knip: Laten we dit maar weglaten..
we zijn inmiddels 7 dagen verder en nog steeds geen usenet.
ben helemaal klaar met ze en wil m'n geld terug.
je kan tegenwoordig per maand opzeggen, maar ik wil eigenlijk niet dat ze nog 1 stuiver aan me verdienen.
lang verhaal, maar nu dan eindelijk m'n vraag
is het mogelijk om wegens wanprestatie het hele bedrag terug te eisen?
tweaknews stuurt via een email een rekening die ik de volgende dag betaal via internet bankieren.
na een dag of 5 krijg ik dan steevast een email met LAATSTE HERINNERING (huh? moet dat niet eerste zijn?) en een aanmaning om te betalen met verhoging van administratiekosten.
ik moet dan weer terug mailen dat ik al heb betaald, met een prt scrn van internet bankieren.
ik zou daar eigenlijk ook administratiekosten voor moeten rekenen...
goed, dat is na 2x eigenlijk al voldoende om maar 's te switchen van usenet provider.
helaas heb ik dat niet gedaan dus nu het 3rde jaar weer die onzin, met de uitzondering dat die #@#@#@#1 me meteen hebben afgesloten!
ik dus weer mailen met betalingsbewijs dat dit nu al het 3 jaar is dat ze fouten maken en dat daar wel een keertje een half jaar gratis abonnenment tegen over mag staan (ja, ik was nogal p'ed off).
krijg ik een mailtje terug: ik zou klantnr en factnr niet in de goede volgorde hebben gezet en hun systeem kan daar niet mee omgaan.
geen excuses voor het afsluiten.
geen belofte om de fout asap ongedaan te maken.
wat een gepruts.. ik maak een mental note om nu echt over te stappen.
goed... ze weten dus dat ik netjes op tijd heb betaald en ik verwacht dus binnen 1 uur toch wel weer aangesloten te zijn.
1 dag later ... niets
2 dagen later... niets.
wtf????
mailtje gestuurd of het deze week nog gaat lukken.
krijg een mailtje terug: dat zou misschien wel mogelijk zijn..
* Webjunkie telt tot 10
Knip: Laten we dit maar weglaten..
we zijn inmiddels 7 dagen verder en nog steeds geen usenet.
ben helemaal klaar met ze en wil m'n geld terug.
je kan tegenwoordig per maand opzeggen, maar ik wil eigenlijk niet dat ze nog 1 stuiver aan me verdienen.
lang verhaal, maar nu dan eindelijk m'n vraag
is het mogelijk om wegens wanprestatie het hele bedrag terug te eisen?
[ Voor 4% gewijzigd door Equator op 12-12-2011 12:55 . Reden: Opmerking verwijderd.. ]