"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Geen idee, maar het topic had alzo weinig inhoud. Als het echt niet mocht had ik de link weggehaald.
Weinig inhoud? Is toch een superkoele remix....?? Wat si daar nou weer mis mee?Op donderdag 22 maart 2001 13:09 schreef obsidian het volgende:
Geen idee, maar het topic had alzo weinig inhoud. Als het echt niet mocht had ik de link weggehaald.
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
"Zit toch geen copyright op?"
Nou volgens mij is dit gewoon de normale versie met wat text er doorheen en dat mag volgens mij niet
..
Anyway nummer is wel grappig.
Nou volgens mij is dit gewoon de normale versie met wat text er doorheen en dat mag volgens mij niet
Anyway nummer is wel grappig.
Weinig inhoud in het topic. Zoiets kan je ook in een linkje kwijt in je signature. Daar hoeft geen topic voor geopend te worden.Op donderdag 22 maart 2001 13:17 schreef achappey het volgende:
[..]
Weinig inhoud? Is toch een superkoele remix....?? Wat si daar nou weer mis mee?
Sja....legaliteit van dit nummer is op z'n zachtst gezegd twijfelachtig. Dan zou elk nummer wat licht veranderd werd ineens geen copyright meer hebben 
IMHO is het topic terecht gesloten (bovendien zuigt het nummer toch
)
IMHO is het topic terecht gesloten (bovendien zuigt het nummer toch
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()