Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Blokkeren van users die een DM kunnen sturen

Pagina: 1
Acties:

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Beste Devvers,

In 2007 en 2008 wat ik zo terug kan vinden is het al wel eens besproken geweest om bepaalde users te kunnen blokkeren die je een DM kunnen sturen. Voor zover ik weet is dit nog niet mogelijk. Zou deze functie toegevoegd kunnen worden en mocht deze er al inzitten er wat duidelijker ingezet kunnen worden aangezien ik hier niks over kan vinden.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Daar is op dit moment geen functionaliteit voor. De vraag is ook of dat echt noodzakelijk is; waarom zou je gebruikers willen blokkeren? Misdragingen van gebruikers kan je gewoon rapporteren en daar kan de crew actie op ondernemen.

Intentionally left blank

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Maar is het dus wel mogelijk dat de crew een betreffende gebruiker blokkeert?

Om even mijn standpunt uit te leggen. Ik gebruik de DM functie redelijk veel dus helemaal uitschakelen zou ik niet bepaald handig vinden. Wel zou ik toch graag bepaalde gebruikers willen blokkeren niet omdat het over de schreef gaat maar meer omdat het zwaar irritant is. Zie mijn dm's die bijvoorbeeld gisteravond zijn binnengekomen.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

bobsqaud schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:10:
Maar is het dus wel mogelijk dat de crew een betreffende gebruiker blokkeert?
Een gebruiker kan een DM-ban krijgen ja.
Om even mijn standpunt uit te leggen. Ik gebruik de DM functie redelijk veel dus helemaal uitschakelen zou ik niet bepaald handig vinden. Wel zou ik toch graag bepaalde gebruikers willen blokkeren niet omdat het over de schreef gaat maar meer omdat het zwaar irritant is. Zie mijn dm's die bijvoorbeeld gisteravond zijn binnengekomen.
Een vriendelijk verzoek aan betreffende gebruiker om je 'niet meer lastig te vallen' helpt niet?

Intentionally left blank