Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Intro
Mijn ouders gaan elk jaar op vakantie met de caravan(er is dus stroom aanwezig). Er worden dan foto's gemaakt met een Nikon D70. Hierin zit een Compact flash kaart van 1GB. Tijdens de vakantie worden de foto's altijd op de laptop gezet die mee is. De laptop is veroudert en heeft kuren. Er moet dus iets nieuws voor komen, en zelf dacht ik aan een android tablet. Deze kan namelijk het hele jaar door worden gebruikt en niet die paar weekjes dat ze op vakantie zijn. (de laptop natuurlijk ook wel maar dit gebeurt niet ivm genoeg desktops in huis)

De vraag
Wat is de beste manier om ervoor te zorgen dat ik dan wel de Nikon D70 dan wel het compact flash kaartje aan kan sluiten op de tablet. Zodat de foto's tijdens de vakantie kunnen worden bekeken.
Zelf kan ik hier erg weinig over vinden op internet of bij product beschrijvingen.
Als ik zoiets erbij koop. Gaat dit dan gewoon werken op de USB poort van een tablet???

pricewatch: Kingston FCR-HS219/1

Alvast bedankt voor de reacties.
Groet Job