Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er meer mensen die internetten met Aldi Talk /MedionMobile? Bij mij gaat hun berekening van het dataverbruik totaal de mist in bij kortdurende sessies (<10KB). In plaats 0 of 1 cent wordt dan vaak 1 hele euro van je beltegoed afgeschreven. De klantenservice doet het heel klantvriendelijk af met "sorry, wij kunnen uw verbruik niet zien en kunnen u niet helpen" .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe gewoon *121# = internetbundel
ik heb er geen last van, kleinste afschrijving mogelijk voor internetsessie is 3ct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een internet maandbundel kost 8 euro, ik verbruik maar weinig data, ca. 5 MB per maand dus dat is niet zo voordelig, ik zou hooguit 2 euro per maand kwijt zijn als het goed zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er op je telefoon geen optie dat de sessie 24/7 up blijft, dus niet na gebruik van internetdiensten de dataconnectie afsluiten?

Verwijderd

Topicstarter
Die optie zit er niet direct op, maar ik probeer het nu wel zo te doen dat ik de browser open laat staan zodat de verbinding open blijft. Al had ik het pas dat de verbinding toch verbroken werd (netwerkstoring?) en prompt er weer een euro was verdwenen, ondanks dat het geen kleine sessie was (ca 200kB).

Verwijderd

Tja, dan zal je misschien nog een keer moeten bellen en hopen dat je een betere werknemer te pakken krijgt
Pagina: 1