Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

AsusLaptop scherm probleem

Pagina: 1
Acties:

• ronaldme
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-05-2024
Mijn Laptop een Asus heeft zins kort beeldscherm problemen.
bij het opstarten blijft het beeld ongeveer 10 tot 20 seconde wit, daarna start de laptop gewoon door.
Tijdens het werken gaat het beeld lopen te vergelijken met een oude CRT monitor of tv die niet goed afgesteld staat, de beeld lijnen lopen door elkaar. het beeld bevriest als het ware. ??

weet iemand hier een oplossing voor.

Verwijderd

Wat heb je zelf al geprobeerd om je probleem op te lossen? Ik denk aan drivers, reinstall van je OS, testen of het op een extern scherm ook voorkomt. Mogelijk is je GPU stuk aan het gaan.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:07

Mavamaarten

Omdat het kan!

@XeNeRgY, dit is overduidelijk geen driverprobleem. Het lijkt mij eerder een probleem met je aansluiting van je scherm op je moederbord/inverter, dat is een flatcable. Als je nog garantie hebt gewoon binnenbrengen, anders kan je voorzichtig je laptop openen, het flatcabeltje losmaken en terug vast steken.

Nog een vragje, welke laptop is het (specs) en werkt een externe monitor wel?

Android developer & dürüm-liefhebber

• ronaldme
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 15:09:
Wat heb je zelf al geprobeerd om je probleem op te lossen? Ik denk aan drivers, reinstall van je OS, testen of het op een extern scherm ook voorkomt. Mogelijk is je GPU stuk aan het gaan.
Heb de nieuwste drivers geïnstalleerd, dit voor ik dit topic geopend heb, extern scherm proberen word een probleem daar ik alleen mijn laptop heb, maar daar is een oplossing voor te bedenken.
Hij doet dit zowel op de accu als op netstroom.
Mavamaarten schreef op zondag 11 december 2011 @ 15:12:
@XeNeRgY, dit is overduidelijk geen driverprobleem. Het lijkt mij eerder een probleem met je aansluiting van je scherm op je moederbord/inverter, dat is een flatcable. Als je nog garantie hebt gewoon binnenbrengen, anders kan je voorzichtig je laptop openen, het flatcabeltje losmaken en terug vast steken.

Nog een vragje, welke laptop is het (specs) en werkt een externe monitor wel?
Garantie is verlopen dus daar kan ik helaas geen aanspraak op maken
Beeld scherm aansluiting met dat flatcabeltje zou ik kunnen proberen eens kijken of daar iets van op Youtube staat
Het Type nr is K51AC laptop is rond de 2 jaar oud, dus zou eigenlijk nog tig jaar mee moeten gaan.

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-11 14:28

Kwastie

Awesomeness

Plaats is wat afbeeldingen van je probleem? (het scherm dus)

Wat zijn je specificaties van je laptop? Nvidia videokaart toevallig?

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

• ronaldme
Vanavond scherm los geschroeftt alles stofvrij gemaakt connector stevig aangedrukt, eens kijken wat het heeft opgeleverd. tot nu toe gaat het goed (even afkloppen)klop klop... :)
Pagina: 1