Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-11 16:00
Ik heb sinds kort mijn Samsung Galaxy S1, aan mijn pc verbonden, KIES vroeg om een update.
Ik heb hem dus geupdate, maar toen ging mijn telefoon niet aan!
naar wat gegoogled te hebben heb ik hem hersteld gekregen met ODIN, en toen wilde ik hem weer updaten, en dat werkte weer niet!

Na wat gegoogled te hebben, kan ik hem ook updaten met ODIN, maar de ene site zegt dat ik hem root, en de andere zegt van niet.

Ik wil hem niet rooten, want dan vervalt mijn garantie(toch?)

het gaat om de update van 2.2 naar 2.3

-ChiB

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Updaten staat los van rooten. Je kan dus prima updaten met odin naar de laaste versie.

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-11 08:59

Murphy

(2B||!2B)?

Ik heb er niet al te veel verstand van hoor, maar heb je eerst wel je Kernel geupdate?

• thechib12
Kernel update heeft toch te maken met rooten

en hoe doe ik de kernel updaten

ik moet hem toch doodleuk kunnen updaten met kies, zonder fratsen?

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-11 08:59

Murphy

(2B||!2B)?

'Kies' en 'zonder fratsen' kunnen helaas niet in één zin. Dat dacht ik laatst ook toen ik 'm ging updaten. Later via ODIN geprobeerd >> no problem.

Nogmaals: ik ben geen Android-guru. Ik weet niet meer of ik die van mij moest rooten. BTW: garantie is voor mietjes >:)

• thechib12
@murphy, garantie is voor mietjes.

Als je mobiel kapot is moet je dat even herhalen.

Verwijderd

Bij HTC checken ze daar helemaal niet op of je tel geroot is. Bovendien kun je (tenzij je tel niet meer aan gaat natuurlijk) altijd weer unrooten. Hoe Samsung daar mee om gaat weet ik niet.

• thechib12
het is me gelukt met Odin.

Topic kan dicht!
Pagina: 1