airport express toevoegen aan netwerk

Pagina: 1
Acties:

• GWD
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-07-2024
hallo allemaal,

ik heb een sitecom wl-153 router. nu heb ik een leuke stereoset in de huiskamer staan waar ik lossless spotify over wil afspelen. mijn oplossing was dus een apple airport express er tussen en daar mijn DAC op aansluiten.

als ik de airport aansluit vindt mijn blackberry playbook hem direct. ik kan er over internetten etc. echter zodra ik de airport instel via de software wordt internet instant zo traag dat google laden ongeveer 5 min duurt

ik heballe configuratie opties al geprobeerd. steeds de modem en router gereset. hij vind de speakers wel, maar de rest van de apparatuur in die hoek niet meer (eminent 7080, blurayspele, humax, tv)

ik ben al een dag aan het kloten maar begin in cirkels te redeneren. heeft iemand dus enig idee wat ik over het hoofd zie ???

Never really found a place that I call home...

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-02 08:14

Pixeltje

Woo-woohoo!

GWD schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:15:
hallo allemaal,

ik heb een sitecom wl-153 router. nu heb ik een leuke stereoset in de huiskamer staan waar ik lossless spotify over wil afspelen. mijn oplossing was dus een apple airport express er tussen en daar mijn DAC op aansluiten.

als ik de airport aansluit vindt mijn blackberry playbook hem direct. ik kan er over internetten etc. echter zodra ik de airport instel via de software wordt internet instant zo traag dat google laden ongeveer 5 min duurt

ik heballe configuratie opties al geprobeerd. steeds de modem en router gereset. hij vind de speakers wel, maar de rest van de apparatuur in die hoek niet meer (eminent 7080, blurayspele, humax, tv)

ik ben al een dag aan het kloten maar begin in cirkels te redeneren. heeft iemand dus enig idee wat ik over het hoofd zie ???
Is het niet beter om de airport express de functie van je sitecom te laten overnemen? Maw; sitecom eruit, netwerk opnieuw inrichten met airport extreme en dan eens zien wat er gebeurd?

And if this doesn't make us motionless, I do not know what can.

• GWD
  • Laatst online: 23-07-2024
mja om er nou gelijk een airport extreme bij te halen :) als ik alles verapple zal het wel beter werken ja. masrja het gaat me er alleen om dat ik mn audio kan streamen

Never really found a place that I call home...

• LtMarx
  • Laatst online: 22:42

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Probeer de airport express eens bedraad aan te sluiten met airport aan en wifi uit. Gaat het dan goed?

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-02 11:33
GWD schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:15:

Kun je een screenshot laten zien van hoe je hem hebt ingesteld?
Klinkt alsof je hem in WDS laat werken, terwijl je hem gewoon wilt laten meewerken in het netwerk als een client.