Macbook Pro 2011 probleempje met Intel

Pagina: 1
Acties:

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-12-2025
Hey, ik heb net een Macbook Pro (3 tot 4 maanden terug gekocht ofzo) Maar ik heb een intel hd graphis family.
Raar want ik hoorde dat elke macbook een intel 3000 had.
Zelf draai ik bootcamp voor zo af en toe games.
Wat valt hier aan te doen? ;)

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Niets, is gewoon hetzelfde.
ps. gamen gaat daar niet echt op lukken.

EDIT:
De grafische prestaties die je nodig hebt, wanneer je ze nodig hebt

De geïntegreerde Intel HD Graphics 3000-processor, die nu standaard is in de hele MacBook Pro-productlijn, kan al je dagelijkse taken met gemak aan. Videogegevens worden snel gecodeerd, wat HD-videogesprekken met FaceTime mogelijk maakt. Decoderen gebeurt ook heel efficiënt, wat je merkt bij het afspelen van dvd's en iTunes-video's.

Als je bezig bent met veeleisende grafische programma's, schakelen de 15-inch en 17-inch MacBook Pro automatisch over naar de nieuwe supersnelle AMD Radeon grafische processors. In vergelijking met de vorige generatie zijn deze modellen tot twee keer zo snel.3 Dat betekent dat je in 3D-games meer frames per seconde ziet en dat je in een HD-videoproject veel vlotter kunt werken.
http://www.apple.com/nl/macbookpro/features.html

[ Voor 86% gewijzigd door Whatson op 10-12-2011 23:12 ]

• LikeAKing
Het gaat om Left 4 Dead 2, die developed is voor mac. Maar de games waarbij je echt een goede pc moet hebben, heb ik een xbox voor ;d

• LikeAKing
Whatson schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 23:09:
Niets, is gewoon hetzelfde.
ps. gamen gaat daar niet echt op lukken.

EDIT:

[...]

http://www.apple.com/nl/macbookpro/features.html
ik heb nog nooit een amd radeon erin gezien alleen? lol........ staat niet bij mijn apparaat beheer.

edit: nee heb ik niet, ik heb een i5 processor, heb net mn macbook iets te vroeg gekocht. augustus.. + 13 inch

[ Voor 14% gewijzigd door LikeAKing op 10-12-2011 23:26 ]