Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Systeem loopt vast tijdens gamen!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen wie kan mij helpen met mijn probleem!

Systeem: 2 maanden oud! geheel nieuw
behuizing: Big-Tower CoolerMaster HAF 922 zwart
Processor: i7 2600k (overgeklokt naar 4.0 ghz)
Voeding: Huntkey X7 900W Quad Rail Modulair RETAIL
Geheugen: 2x 4096Mb DDR3-1600MHz Kingston HyperX CL9 KIT
Moederbord: Ga- Z68x-UD4-b3
Videokaart: XFX HD6970 2gb
Besturing systeem win7 64bit (2weken geleden opnieuw geinstalleerd ivm muis raar deed, dacht dat het aan de systeem lag, later was de muis weer beter geworden)

Probleem: tijdens gamen komt een keer in zoveel tijd dat de gehele systeem vast loopt. vaak kan ik niets doen en dan moet ik op de knapje aan/uit drukken zodat hij reboot. Maar soms met behulp van ctrl+alt+del kan ik wel eens de game uitzetten en dan zelf opnieuw opstarten maar dat kan niet gelijk. omdat te kunnen doen moet ik even wachten. waarschijnlijk om even af te koelen of zo! Maar hier onder geef ik de temperaturen aan, lijk mij vaag!. maar het probleem deed vandaag 2 keer achter elkaar. normaal 1 keer in 2/4 dagen! omdat vandaag zo raar deed. dacht ik even advies vragen aan de jongens alvorens iet doen.

ik zelf heb geen idee wat het is. alleen de temperatuur van de voeding kan ik niet vinden, hoe kan ik daar achter komen? via bios zeker?

Temperatuur van videokaart tijdens gamen komt niet hoger dan 70 graden. en van processor niet boven de 30 graden. systeem temperatuur rond de 40/45 graden.

iemand enige idee?

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:36

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

welke game?

wat heb je zelf allemaal al geprobeert?

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wat dacht je van je overclock ongedaan maken?

Verwijderd

Topicstarter
ik speel mw3. overcloken ongedaan maken en dan? want 4.0 is vrij wel normaal toch?

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:59
Jij hebt een probleem.
Er wordt een mogelijke oplossing gegeven.
Lijkt me niet erg om te proberen of wel? Je weet namelijk niet waar het probleem ligt.

Verder, heb je iets zelf geprobeerd om het te verhelpen?

Verwijderd

Topicstarter
Nee het is helemaal niet erg, en ik ben blij als mensen mij kunnen helpen, wat ik zelf allemaal heb gedaan is volgende; 2 weken geleden nieuwe installatie gedaan, ook bios update via bios qflash en bios resetten gedaan. verder doet ie perfect het is maar af en toe dat probleem.
Ik zelf zit een beetje aan de voeding te denken, maar lijkt mij sterk ik heb 150 euro voor betaald 2 maanden geleden, en ik kan alleen niet de temperatuur achter halen van de voeding, is dat wel mogelijk? misschien wordt de voeding te heet. maar hoe is dat mogelijk, want ik heb wel goede kast! lekker koel!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:11

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:36

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

het is hier allemaal niet naar bedoelt hoor.
maar deze topics komen om de haverklap voorbij.
We kunnen je pas een passende oplossing geven als je hierboven genoemd topic doorneemt en
de resultaten post.
zodat we niet hoeven te gokken.
Pagina: 1