Toon posts:

Detonator 6.* of 10.* welke is beter???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik ben van plan mijn asus drivers in de hoek te gooien maar ik zie dat er 2 soorten drivers zijn... de 6.* series van nvidea en de 10.* versies...

wat zijn de verschillen en zo??? welke is sneller en werkt altijd? *D

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

6-serie is soms wat sneller met DX7 (3D Mark 2000), en 10-serie is sneller met DX8 (3D Mark 2001). Het maakt in de praktijk erg weinig uit, want het verschil zul je in een spel niet zo gauw merken. Ik ben nogsteeds tevreden met 6.47 (Win2K) en 6.49 (98SE).

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
bedankt aan jou heb ik wat. enne zit er in die detonator driver een optie om met mn 3dbril te kijken thnks

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:06
Op donderdag 22 maart 2001 12:26 schreef stefanbr het volgende:
Hallo ik ben van plan mijn asus drivers in de hoek te gooien maar ik zie dat er 2 soorten drivers zijn... de 6.* series van nvidea en de 10.* versies...

wat zijn de verschillen en zo??? welke is sneller en werkt altijd? *D
2 drivers? Je loopt een beetje achter...
D'r zijn er veel meer: 3,4,5,6,7,10,11.
Beetje opletten he? ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben wel degelijk op de hoogte maar daar gaat het helemaal niet om. Ja, 11.0 is uit de opvolger van 10.8... nu weet ik dat de 6.50 driver de SNELSTE is van allemaal. t/m driver versie 11 dus.

tevreden?

Het gaat erom dat ik 3dglasses wil gebruiken met die detonator driver!!!!!!!!!!!

kandat?

kijk eens op de pagina

http://www.overclockercafe.com/ned_comparison_pg_5.htm

voor de uitslagen!!!! hehehehe