Hey sinds dat ik een nieuwe grafische kaart in me pc heb gedaan bleef hij af en toe vasthangen als ik te veel filmpjes van bv youtube opende ofzo. Vandaag bleef hij weer een keer vasthangen, normaal kon ik hem restarten en deed hij het weer.
Maar nu zegt hij bij het opstarten ' \WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG\SYSTEM beschadigd of kan niet worden gevonden'
Laat ik alvast zeggen dat ik hem zelf niet verwijderd heb:P
Ik heb naar guides gezocht op youtube en die geven aan dat ik de Windows XP cd erin moest doen en het file moet repareren met de interface die dan tevoorschijn moet komen.
Jammer genoeg komt er geen scherm tevoorschijn en geeft hij niets aan dat hij de cd gevonden heeft.
Ik heb ook geprobeerd om de pc in veilige modus op te starten maar daarbij krijg ik dezelfde windows foutmelding.
Is er een mogelijkheid om toch de pc te laten opstarten of helemaal te resetten of hem naar een oud herstelpunt terug te zetten?
Specificaties:
Besturingsysteem: Microsoft Windows XP Home Edition (5.1, build2600)
Processor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 6000+, MMX, 3DNow (2CPUs)
Geheugen 2048MB RAM
DirectX-Versie DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
Moederbord: K9AGM3 -F
Op de voeding staat:
Model: sz-430 vdr
er staat ook bij Max load out: 430W +12v
Ik heb er laatste een grafische kaart ingezet:Sapphire RADEON5450 512mb ddr3
Bedankt voor jullie hulp alvast
gr Geert
Maar nu zegt hij bij het opstarten ' \WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG\SYSTEM beschadigd of kan niet worden gevonden'
Laat ik alvast zeggen dat ik hem zelf niet verwijderd heb:P
Ik heb naar guides gezocht op youtube en die geven aan dat ik de Windows XP cd erin moest doen en het file moet repareren met de interface die dan tevoorschijn moet komen.
Jammer genoeg komt er geen scherm tevoorschijn en geeft hij niets aan dat hij de cd gevonden heeft.
Ik heb ook geprobeerd om de pc in veilige modus op te starten maar daarbij krijg ik dezelfde windows foutmelding.
Is er een mogelijkheid om toch de pc te laten opstarten of helemaal te resetten of hem naar een oud herstelpunt terug te zetten?
Specificaties:
Besturingsysteem: Microsoft Windows XP Home Edition (5.1, build2600)
Processor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 6000+, MMX, 3DNow (2CPUs)
Geheugen 2048MB RAM
DirectX-Versie DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
Moederbord: K9AGM3 -F
Op de voeding staat:
Model: sz-430 vdr
er staat ook bij Max load out: 430W +12v
Ik heb er laatste een grafische kaart ingezet:Sapphire RADEON5450 512mb ddr3
Bedankt voor jullie hulp alvast
gr Geert
[ Voor 17% gewijzigd door geurden op 10-12-2011 19:10 ]