Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Hoverende topictitel bovenaan scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 410 views

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:40

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Topicstarter
Lieve Devvers :)

Is het mogelijk om de topictitel bovenin het scherm te laten hoveren?
Reden - of business case zo je wilt :P
Met het invoeren van tabbed browsing staan er vaan veel schermen open. Het tab geeft de topictitel weer, maar die past uiteraard niet als je zoals ik 10+ tabs open hebt staan.
Omdat je vervolgens onderin het topic de quickreply hebt staan, zie je niet meer wel topic je nou precies zit. Misschien reageer je wel helemaal offtopic, of zit je in het verkeerde topic te posten. Kan zomaar gebeuren
De topictitel staat nu al bovenaan het topic (2x zelfs, ook in het navigatiepad namelijk). Moet volgens mij niet zo lastig zijn om die ook nog te laten hoveren links bovenin ofzo :)

Wat uiteraard helemaal mooi zou zijn is als de hele navigatiebalk kon hoveren, dus eigenlijk alles bovenaan t/m de pagina's en de knoppen nieuw topic en reageer. Dan scroll je alleen nog maar de topictekst naar beneden namelijk :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Uhm, als ik met de muis op de tab ga staan zie ik de topic-titel a la abbr-tag verschijnen, misschien dat gebruiken om te zien in welk topic je zit?

edit: Ah wacht, volgensmij bedoel je hetzelfde als Google doet als je de desktopversie in Opera Mobile opent. Bij mij blijft die balk telkens bovenaan in beeld staan terwijl ik naar beneden scroll als ik zoek op pics (als vb).

[ Voor 65% gewijzigd door Raven op 10-12-2011 18:50 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Clientside fail is geen reden om heel GoT te gaan zitten vervelen met hoverende elementen.

Ik heb als ik in een tab zit gewoon de titlebar van de window zelf die voorziet in de titel van de tab die open staat.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

The Eagle schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 18:11:
Omdat je vervolgens onderin het topic de quickreply hebt staan, zie je niet meer wel topic je nou precies zit.
ehm, een paar pixels onder de quickreply staat de topictitel nog een keer...

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:40

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Topicstarter
Erkens schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 18:51:
[...]

ehm, een paar pixels onder de quickreply staat de topictitel nog een keer...
Crap, die had ik even gemist :X

Maar dan nog blijft staan: kan de volledige kop van een topic gaan hoveren? Hoeven we niet meer op en neer te scrollen als we weer eens iets uit de menubalk moeten hebben etc :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Hoverende elementen maken de scroll-performance nogal kut. Dus ook dat: liever niet.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik denk dat als je dit wilt je zelf aan de slag zal moeten en een GreaseMonkey/UserJS script zal moeten schrijven. Dit is niet iets dat wij willen of voorzien voor de nieuwe layout.

wontfix dus...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.