Hallo mede tweakers.
Model : A1226 Macbook Pro 15inch 8600GT (2007/2008)
Ik ben sinds kort in bezit van een macbook overgenomen van een vriend van mij,
nu laatst gebruikt niks aan het handje, was wat bezig met Xcode en sloot hem daarna netjes af.
volgende dag kom ik thuis van me werk en dacht goh laat hem aan zetten,
wat helaas zonder reden niks opleverde,kreeg geen beeld meer.
Heb allemaal resets op internet gelezen en geprobeert maar gebeurt niks accu opnieuw opgeladen of dergelijks gebeurt niks.
vandaag extern beeldscherm aangesloten mocht ook niet baten
alles doet het gewoon kwa geluid, toetsenbord cd speler etc. enige is dat mijn beeld 0,0 doet. en er zit ook geen garantie meer op omdat de mac ouder dan 4 jaar is.
overigens lees ik wel op de apple site dat dit model een defecte videokaart probleem heeft, en nu net dat deze ouder dan 4 jaar is word die niet vervangen. dus nu is mijn vraag wat kan ik nog proberen of heeft iemand een videokaart ervan liggen
mijn dank is groot
Model : A1226 Macbook Pro 15inch 8600GT (2007/2008)
Ik ben sinds kort in bezit van een macbook overgenomen van een vriend van mij,
nu laatst gebruikt niks aan het handje, was wat bezig met Xcode en sloot hem daarna netjes af.
volgende dag kom ik thuis van me werk en dacht goh laat hem aan zetten,
wat helaas zonder reden niks opleverde,kreeg geen beeld meer.
Heb allemaal resets op internet gelezen en geprobeert maar gebeurt niks accu opnieuw opgeladen of dergelijks gebeurt niks.
vandaag extern beeldscherm aangesloten mocht ook niet baten
alles doet het gewoon kwa geluid, toetsenbord cd speler etc. enige is dat mijn beeld 0,0 doet. en er zit ook geen garantie meer op omdat de mac ouder dan 4 jaar is.
overigens lees ik wel op de apple site dat dit model een defecte videokaart probleem heeft, en nu net dat deze ouder dan 4 jaar is word die niet vervangen. dus nu is mijn vraag wat kan ik nog proberen of heeft iemand een videokaart ervan liggen
mijn dank is groot