Printeradvies

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florjohn
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-08 13:29
Hoi

ik hoopte te horen van jullie medetweakers welke printer ik best kan kopen(prijs/kwaliteit).

Hij wordt aangesloten met ethernet op een netwerkrouter.

Hij dient om veel te printen en liefst snel, de kwaliteit maakt niet uit, maar kleuren zijn wel een must. Hij wordt vooral gebruikt voor studentenmateriaal af te printen, slides, kopies enzovoort... Geen allinone nodig, ik heb een aparte scanner.

Had tot nu toe een samsung CLP-350, weigert ng documenten van meer als 1 blad te printen. Hij stopt gewoon of geeft onleesbare misbaksels van prints...

Mijn grootste klacht van deze printer was de grote van de lade dus misschien liefst een maximale ladegrootte + dubbelzijdig afdrukken mag ook altijd...

alvast bedankt voor de hulp

ps: misschien handig om te weten:

6926 / 9688 Page(s) (Color/Mono)
op zo'n 3-4 jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Tja, het is toch al vaker gezegd op Tweakers dat topics met koopadviezen eigenlijk niet meer mogen en je beter zelf via Pricewatch kan gaan kijken en reviews lezen. Althans op die manier doe ik het altijd wanneer ik iets nieuws wil gaan aanschaffen waarbij Google ook altijd handig is. Punt is namelijk dat je nu ellelange discussies gaat krijgen wat de beste printer is en de een vind zijn printer het beste en de ander weer de zijne.

[ Voor 20% gewijzigd door Roel1966 op 10-12-2011 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Printer.com geeft je vast wel een aantal suggesties afgestemd op je gebruik en wensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florjohn
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-08 13:29
merci voor de printer.com tip zeeeeeeeeeer handig en duidelijk vooral leuk dat de cartridge info zo gedetailleerd is

nogmaals merci