Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Dr_Dirk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-10-2024
Beste Tweakers,

Ik heb een Samsung Galaxy S2, prachtig ding, ik zat gisteren wat te spelen en had de app Easy Battery Saver geinstalleerd om eens te testen of dit werkt. Je kan meerdere opties kiezen, onder andere een optie die de verbindingen die de telefoon heeft stopt, zoals je WiFi en 3G-dataverbinding.

Ik probeerde het, en inderdaad de verbindingen werden gestopt. Ik wilde weer gewoon naar de normale stand en deed dat, maar de 3G kwam niet terug. Ik heb de app verwijderd, handmatig de pakketverbinding weer aangezet in het menu, de telefoon opnieuw gestart, maar dit helpt allemaal niets!

Weg dus 3G verbinding. Geen idee hoe ik hem weer terug kan krijgen nu, dus daarom mijn post als oproep voor geniale ideeën ;)

Curiousity is a bitch

• RonaldMones
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-03-2022
Helemaal terug zetten naar fabrieksinstellingen?
Je telefoonnummers zijn wss toch al gesynct met Google.

Foto's er even afhalen en klaar alweer :)

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-11 17:30
waarschijnlijk zet de app je 3g uit door je APN te veranderen, kijk even of je APN instellingen nog kloppen :)

android since G1.

• Dr_Dirk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-10-2024
coredalae schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 18:00:
waarschijnlijk zet de app je 3g uit door je APN te veranderen, kijk even of je APN instellingen nog kloppen :)
Inderdaad, hij zette er -disable achter, heb ik weggehaald handmatig en alles werkt weer. Thanks voor t meedenken!

Curiousity is a bitch