Apple magic mouse functioneert niet goed

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 436023

Topicstarter
Sinds 2 dagen hapert mijn magic mouse op mijn 15" mac book pro. Er zijn geen nieuwe updates voor mijn macbook, de batterijen van de muis zijn 100%, ik heb zowel de muis als de computer al meerdere keren opnieuw opgestart, heb tevens ook een andere muis geprobeerd maar hierbij hetzelfde probleem. Daarnaast heb ik google al doorgezocht en heb ik zelfs geprobeerd op een andere locatie in huis te werken. Ook dit bleek niet te helpen.

Het enige dat werkt is mijn bluetooth uit te zetten en vervolgens weer aan te zetten. De muis functioneert dan 5 minuten goed waarna deze weer gaat haperen.

Graag jullie hulp!

Mvg,

Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322649

Ik heb dit probleem ook, niet met andere muis geprobeerd heb ook 15inc macbook pro (2011)
Bluetooth aan/uit zetten of Wifi aan/uit zetten werkt voor mij. heb er nu al tijdje geen last meer van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 435137

Ik had dit probleem ook met mijn trackpad. Bij mij was de oplossing om de channel id van de router te veranderen. Het stond op auto maar nu op 1.

Schijnbaar interfereert wifi met bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:09

NoTimeRemains

I know

ik heb dit ook op mijn MBP feb 11, is er geen andere oplossing? Ik gebruik de MM ook op school en dan kan ik logischerwijs de router niet op auto zetten.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-07 16:45
Ik weet het, oud topic. Maar ik wil nog even een oplossing aandragen voor de mensen die net als ik via Google in dit topic kwamen.

Bij mij haperde de muis ook ineens uit het niets. Op 10cm deed de muis het prima maar verder dan deze 10cm begon hij te haperen. Terwijl de muis dat eerst niet had. Mijn oplossing: er zat een USB stick van het merk Lexar in mijn mac mini. Deze verwijderd en het probleem was direct verholpen!

[ Voor 6% gewijzigd door hk12nl op 17-03-2018 19:56 ]

©2004