Verwijderd

Topicstarter
Goededag mensen,
een vraag, ik wil een Dell U3011 aanschaffen.
Er zijn veel bedrijven die dit scherm aanbieden van ca 1000€ t/m 1300€. Echter zijn er ook veel negatieve berichten van bijna alle bedrijven die dit scherm aanbieden
Natuurlijk willen we zo goedkoop mogelijk iets kopen. Maar bij wie kan ik het beste dit scherm kopen met een redelijke prijs, met 3 jaar fabrieksgarantie en pixelgarantie.
Een bedrijf geeft 1 jaar garantie en de rest moet je bij verzekeren, waar is die dan die andere 2 jaar fabrieksgarantie.
er zijn zijn bedrijven die kunnen geen antwoord geven wat nou de fabrieksgarantie en pixelgarantie is. Het lijkt mij dat je voor rond 1000€ toch wel wat mag verwachten.
Dell levert het scherm voor 1307€ met 3 jaar pixelgarantie. Tevens beweert Dell natuurlijk niet kopen bij een ander vanwege slechte of geen garantie.
Andere bedrijven leveren deze met 14 dagen pixelgarantie
Vaak lees ik ook slechte aftersale

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:44
Wat is de vraag, ik zie nergens een vraagteken noch uberhaupt iets wat een vraag zou kunnen zijn. Tevens is dit topic in de verkeerde categorie geplaatst.
Probeer het eens hier: Videokaarten & Beeldschermen en zoek daar even of er al een topic is over deze schermen (waarschijnlijk wel) en of daar de vragen die je hebt beantwoord worden (waarschijnlijk ook).

[ Voor 43% gewijzigd door Bastard op 10-12-2011 16:31 ]

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-02 18:36
Punt, komma & enter. Probeer even een duidelijk verhaal met een duidelijke vraagstelling te geven.

Signature

• huyanglee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-06-2023
Ik heb de 2412m gekocht tegen 330 € vs 250-260 € bij Komplett.
Ik had de meerprijs ervoor over om 100 % zeker de volledige looptijd garantie te hebben (webshops: garantie loopt al vanaf zij hun stock van Dell hebben ontvangen, kan dus gerust al een maand minder zijn).

Als je zo'n duur scherm gaat kopen zou ik gewoon bij Dell kopen en de meerprijs betalen. Je slaat jezelf de kop in als er iets zou mis zijn en je juist dan problemen met garantie krijgt.