Ik heb nog steeds een oude Philips 2.1 setje op me bureau staan (spa 3300). Het produceert geluid maar ik ben er nooit echt onder de indruk van geweest. Ik heb ook een Sennheiser HD590 en dan hoor je toch duidelijk een stuk mooier geluid.
Ik luister een breedscala aan muziek genres maar ik doe niet aan muziek productie oid het is dus puur om gewoon naar muziek te luisteren (gamen doe ik met een headset op)
Ik zit nu dus te kijken naar een nieuwe set. Mijn budget is max 150 euro.
Ik heb niet specifiek een voorkeur voor 2.1 of 2.0 ik wil gewoon een mooie geluidsweergave
Ik kwam zelf al de volgende 2 setjes tegen:
Creative T40 II
M-audio AV40
Beide 2.0 en rond de 100 euro. De M-audio's zien er echter niet uit imo
Nu mijn vraag als je met mijn budget een set (actieve) speakers zoekt wat is dan gewoon de beste set die je kan aanschaffen (dat mogen dus ook andere zijn dan de twee die ik heb opgenoemd).
Ik heb een asus xonar D1 geluidskaart in mijn computer zitten als dat er toe doet.
Ik luister een breedscala aan muziek genres maar ik doe niet aan muziek productie oid het is dus puur om gewoon naar muziek te luisteren (gamen doe ik met een headset op)
Ik zit nu dus te kijken naar een nieuwe set. Mijn budget is max 150 euro.
Ik heb niet specifiek een voorkeur voor 2.1 of 2.0 ik wil gewoon een mooie geluidsweergave
Ik kwam zelf al de volgende 2 setjes tegen:
Creative T40 II
M-audio AV40
Beide 2.0 en rond de 100 euro. De M-audio's zien er echter niet uit imo
Nu mijn vraag als je met mijn budget een set (actieve) speakers zoekt wat is dan gewoon de beste set die je kan aanschaffen (dat mogen dus ook andere zijn dan de twee die ik heb opgenoemd).
Ik heb een asus xonar D1 geluidskaart in mijn computer zitten als dat er toe doet.