[iTunes] Alle gekochte apps inzien

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:57
Ik ben opzoek naar een manier waarop ik al mijn gekochte apps die ik ooit heb gekocht via de appstore kan inzien.

Ik heb een iphone gehad, waarna deze kapot is gegaan. Daarna een ipad, waarbij ik dus weer nieuwe apps heb gekocht, en nu heb ik alleen nog een iphone 4. Hiervoor heb ik ook weer apps gekocht.

Op alle devices heb ik met hetzelfde account de apps gekocht.

Als ik nu naar itunes ga op mijn mac, kan ik NERGES vinden welke apps ik ooit heb gekocht. De enige manier om er achter te komen of ik hem ooit heb gekocht is door een app te klikken op "Koop deze app", en dan krijg je wanneer je hem al hebt gekocht de melding in de trant van: "deze app heb je al gekocht" en da wordt er dus geen geld afgeschreven.

Nu is het probleem dus dat ik niet alle apps die ik ooit heb gekocht op mijn itunes op de mac heb gedownload.

Concreet: Waar vraag ik een lijst op van alle apps die ik ooit heb gekocht.

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:36
Twee manieren:
1. Op je iPhone ga je naar de App Store en vervolgens bij Updates kun je bovenaan zien welke applicaties er wél en niet op je iPhone staan. Dit kan wel alleen vanaf 4.3.x zo uit mijn hoofd.

2. Ingelogd in iTunes ga je naar de iTunes Store, rechts zie je Aankopen staan, tadaah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
Juist super! bedankt :)

Maar nu t volgende probleem. Ik wil deze naar de ipad van mijn moeder krijgen. Ik weet hoe dit allemaal moet. Alleen is het probleem dat ik de IPA's moet kopiëren naar een usb stokje. Maar ik kan op de Aankopen pagina in iTunes (osx) de aankopen niet slepen naar een usb stick of überhaupt kopiëren naar een andere locatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Inloggen op de iPad van je moeder met jouw account is geen optie? Overigens gaat je dit niet lukken als die iPad van je moeder geen jailbreak heeft en het nu redelijk naar de illegale kant toe gaat. Apple heeft niet voor niets van een AppleID een persoonlijk iets gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
Nee, ze wil deze op haar eigen account.

Apple heeft niet voor niets geregeld dat je 5 pc's kan autoriseren.
Het is niet illegaal wat ik wil. Ik wil alleen dat wij samen gekochte apps kunnen gebruiken. Iets wat helemaal niet tegen Apple's regels is. Je kan immers met je familieleden meerdere accounts hebben, maar niet 5 keer angry birds te hoeven kopen.

http://www.iphoneclub.nl/...len-met-je-nieuwe-liefde/
Dat is wat ik wil.

Alleen kan ik de IPA's niet slepen, naar een USB stickie. Deze IPA's moet ik vervolgens op de pc zetten waarmee mijn moeder haar ipad synced. Vervolgens meld ik mij met mijn account aan en autoriseer ik die pc en kunnen de apps naar haar ipad.

Het enige probleem is dat de apps niet sleepbaar zijn. Ik weet dat ik dit in het verleden vaker heb gedaan alleen kan ik het niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Ik vind dit een ombuiging van de regels, je zult maar iemand anders moeten vinden die je wil helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:48

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Dat delen op 5 apparaten is dus met hetzelfde account, niet als je deze onder een ander account wilt gebruiken, dat is wel degelijk tegen de voorwaarden van Apple in.

Ik weet eerlijk gezegd ook niet of het trucje van iPhoneclub nog werkt aangezien aangekochte apps tegenwoordig(?) gekoppeld zijn aan een Apple ID. Als je ze wilt installeren op een ander device moet je weer inloggen met het account waarop ze oorspronkelijk zijn aangekocht.

[ Voor 45% gewijzigd door --MeAngry-- op 10-12-2011 15:11 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:30
Voor de duidelijkheid, het is niet toegestaan om het te hebben over warez op GoT. Als je de apps wilt delen, dan zul je ook dezelfde iTunes account moeten gebruiken.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:50
Apps kunnen bij aanvraag doormiddel van een contact formulier via de Apple (Amerikaanse) site overgezet worden naar een ander account. Maar dat betekend dus dat deze vervolgens weg zijn van je eigen account.

Dezelfde apps kunnen niet onder 2 account kunnen bestaan. Dan zul je er een tweede keer voor moeten betalen. Wel kun je met jouw account inloggen op de iPad, alle apps binnen halen en vervolgens weer op je moeders account inloggen. Alle apps staan dan op haar iPad en is ze ingelogd onder haar eigen naam. Probleem is alleen dat updates niet automatisch doorkomen en je dus eens in de zoveel tijd met jouw account moet inloggen.

[ Voor 59% gewijzigd door mouzetc op 10-12-2011 16:14 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_Pierik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-09 21:46
Hmm.

Toen ik net mijn iphone had, en nog geen manier had om te betalen (had nog geen click and buy), wou ik whatsapp. Toen heb ik met een account van een vriend ingelogd op itunes. Ik heb mijn iphone aan deze pc aangesloten. Eerst krijg je de vraag of je deze iphone wilt koppelen aan deze pc, tjsa, dat wou ik wel. Toen heb ik gewoon de app van zijn account naar mijn iphone gesleept, en ik had deze app toen op mijn iphone, terwijl ik op mijn iphone wel altijd mijn eigen AppleID gebruik.

Was dit illegaal of mocht dit gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:23
Officieel gezien mag het niet natuurlijk. Je koopt een licentie voor jezelf, en niet voor jezelf en een vriend ;). Dus officieel gezien is het niet legaal. Apple heeft deze functie omdat het kan zijn dat jij 2 iPhone's hebt (prive en zakelijk) of een iPad en een iPhone. Dan zou het niet fair zijn als je 2x moet betalen, want je bent al in het bezit van een licentie. Het is wel zo dat Apple dat niet controleerd en ook niet kan controleren of jij die App's ook op je moeders iPad gebruikt. Dus in dat opzicht kan het prima. Maar aangeschafe app's overzetten naar een ander account kan pertinent niet, en gaat ook nooit gebeuren. Dit om de simpele reden dat je dan illegaal software over kan zetten van account naar account ;).

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Je kan op de iPad uitloggen uit de store, daarna inloggen met jou account en zo de apps (gratis) opnieuw downloaden, daarna weer uitloggen uit de store!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
Bedankt allemaal
Ik heb het nu opgelost door in te loggen met mijn Apple ID en daarna de Apps gedownload waarna ik weer heb uitgelogd. Werk prima.

Dat flamen is nergens voor nodig.

[ Voor 39% gewijzigd door Hoedje op 10-12-2011 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:23
Nou nou. Dat kan ook iets vriendelijker. We proberen je natuurlijk wel te helpen he :). Het feit dat we roepen dat het illegaal is valt niks aan "op te rotten", hypocriet is het misschien wel ;). Maar dat neemt niet weg dat het gewoon niet besproken mag worden hier ;).

Graag een topic report maken i.p.v. reageren.

[ Voor 9% gewijzigd door Hoedje op 10-12-2011 21:47 ]

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
SanderPS3 schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 20:50:
Nou nou. Dat kan ook iets vriendelijker. We proberen je natuurlijk wel te helpen he :). Het feit dat we roepen dat het illegaal is valt niks aan "op te rotten", hypocriet is het misschien wel ;). Maar dat neemt niet weg dat het gewoon niet besproken mag worden hier ;).

[mbr]Graag een topic report maken i.p.v. reageren.[/]
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik doelde ook meer op me_mrtn. Vind t een beetje onzin om dan te gaan zeggen. Dan zoek maar iemand anders om je te helpen. Dat is een beetje hypocriet.
Maargoed maakt ook verder niet uit.
Het is geregeld nu en ik bedank iedereen die geholpe heeft!
Pagina: 1