[Win 7 x64] Virtual Machine

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaffel
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-07 19:23
Ik zit wat rond te zoeken op het internet naar de mogelijkheden om mijn virtuele machine weg te schijven naar een hardeschijf en deze vervolgens te kunnen starten als volwaardig OS.

Wat ik gebruik:

Een MacBook Pro
Parallels Desktop v6 (.PVM)
Windows 7 x64 MSDN (met Volume license van msdn) versie installed.

Nu weet ik van een paar jaar geleden dat het programma Ghost van Norton ook een backup kon maken van een HD, deze wegschreef als een .VM file en vervolgens de mogelijkheid bood om dit weer op een andere HD te zetten, zonder problemen als niet kunnen booten..

Graag hoor ik wat de mogelijkheden zijn naar jullie idee.

thnx! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:46

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Je wilt van een virtuele machine terug naar een fysieke machine als ik je vraag goed gegrijp? Heb je al eens op v2p gezocht? Bijvoorbeeld VMware heeft hiervoor een aantal guides; http://www.vmware.com/support/v2p/

Mogelijk kun je dit ook deels voor PVM uitvoeren. Anders kun je met imaging software aan de gang maar let op dat je de drivers voor de fysieke machine wel in het image beschikbaar zult moeten hebben.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaffel
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-07 19:23
Ik wil inderdaad van een Virtuele machine draaiend op mijn mac een fysieke machine maken die ik kan booten met mijn Mac/PC.

Thnx voor de lead ik ga het helemaal doorlezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:46

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

En, ben je al wat verder gekomen?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Vergeet niet dat je niet zomaar Windows kan draaien op een Mac en dat daar bijvoorbeeld Bootcamp voor nodig is, anders zal je het niet aan de praat krijgen. Ik weet ook niet hoe ver je was met de Windows 7 installatie, maar generaliseer die eerst eens (om zeker te zijn dat het werkt), anders worden bijv. de verkeerde chipset- of videodrivers gebruikt en zul je áltijd een blue screen of death krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 11-12-2011 11:04 ]