Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-08 15:32
Beste tweakers,

ik weet niet of ik hier een juist topic start of dat er al een topic bestaat met dit onderwerp.
maar ik zou graag willen weten of het het wel waard zou zijn of ik ga wachten op de nieuwe iPod touch!
want ik zit nu met het idee om een iPod touch te kopen.
alleen ik weet in de loop van de tijd dat je bij apple goed op de vorige release datum's moet passen voordat je wat gaat kopen, anders heb je net bijvoorbeeld je iPod gekocht bij de dixon's blijkt dat de volgende dag de nieuwere, snellere, betere versie uikomt voor hetzelfde geld!
dus dacht ik: fock de shit, ik start een topic met deze vraag.
ik vind de iPod touch die op dit moment in de winkel ligt EIGENLIJK z'n geld niet waard.
vanwege de fotocamera waarvan de kwaliteit om te huilen is!
het geen IPS scherm heeft etc. etc.
maar ik ben alsnog van plan 'm vanmiddag(jaa 's nachts he ;) ) al te gaan halen omdat het natuurlijk Apple is he!
en aangezien ik ben opgegroeid met Apple zal het wel weer een product zijn waar ik zoals altijd wel weer over tevreden ben!
dus wat denken jullie er van?
het risico WEL nemen en nu een iPod Touch V4 kopen met alnog zeer goeie hardware(mij hoor je hier niet over hoor!) maar dan waarschijnlijk over een paar weken/maanden teleurgesteld worden omdat de nieuwe uitkomt.
of wachten wanneer het nieuwe model uitkomt met waarschijnlijk betere camera, lichtelijke verbetering in scherm (IPS technologie ofzo)en natuurlijk een lichtelijke upgrade in de processor en de grafische processor!
en dan weken tot maanden wachten met hoofdpijn omdat ik mijn sociale leven niet aan de gang houd!

doe je best om je mening te geven hierover.
en licht het even toe a.u.b.

Met vriendelijke groet, Max van den Berg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:57
De nieuwe generatie van de iPod Touch zal waarschijnlijk pas oktober/november 2012 in de schappen liggen, dus je kan dan lang gaan wachten. Ik kan met zekerheid zeggen dat de risico dat over een paar maand een nieuwe iPod Touch uit komt nihil is.

Je zal zelf moeten afwegen of je het waard vindt (wat heb je ervoor over, en waarvoor gebruik je hem?).

Ik heb zelf in 2011, toen de 4de generatie net uit was, 299 euro neergelegd voor een 32 GB versie. Ik twijfelde of ik echt zo'n ding nodig had aangezien ik ook al een smartphone had met dergelijke functies als de iPod Touch. Achteraf gezien moet ik zeggen dat dat de beste koop ooit was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-08 15:32
nou ik moet eerlijk zeggen dat wanneer het langer dan een half jaar tot 7 maanden zou duren dat ik het absoluut wel waard vind om NU een iPod touch V4 te kopen.
ik wil een simpel 8 gig model om vooral mijn "favoriete" muziek overal bij me te hebben en natuurlijk voor super veel apps die ik er op ga gooien!
maar juist vanwege bepaalde apps vraag ik het in dit topic: is het het waard om nog even te wachten met de aanschaf van zo'n ding vanwege de superwaarschijnlijke upgrade van processor van 800mhz naar 1ghz en de upgrade van de grafische processor.
maar als de nieuwe pas over een kleine 10 maanden pas in de glazen stellage staat dan ga ik gewoon vanmiddag de itouch4 kopen.(en tevens mijn eerste review schrijven :D)

maar als er nou een 16 gig model volgend jaar zou komen dan zou ik het misschien wel overwegen om die te kopen.
omdat 16 de perfecte hoeveelheid aan gig is die ik op zak nodig heb.
maar voor super veel apps is 8 gig ook genoeg toch!

wat ik ten derde nog wil weten is wat nou een gemiddelde App nou aan opslaggeheugen in beslag neemt?
volgens mij was de twitter app niet veel meer dan 7 tot 15 mb ofzoiets! correct me if i'm wrong!

en ik zou tevens jou mening willen weten over welke kleur?
want ik zal 't zo zeggen: wit en zwart vind ik beide even mooi.
alleen: ik vind zwart wat neutraler en een typische iPod touc/iPhone look hebben.
MAAR ik heb een witte MacBook en een witte nano(die trouwens binnenkort ingeruild word voor een 6th gen. :D #batterijprobleem)
maar dus denk ik: witte MacBook + witte iPod touch = Match!
of: witte MacBook + black iPod touch = geen match maar wel een neutrale originele iPod touch/iPhone look!

I NEED SOME F*CKING OPINIONS!
.........................................
.............................................
................................................please:$

[ Voor 45% gewijzigd door w4v3g0d op 10-12-2011 03:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Zoals altijd met dit soort "wat moet ik kopen"-vragen: heb je het nodig: koop het dan. Zo niet: wacht dan op de volgende generatie en beslis dan of de nieuwe generatie wilt hebben, of de oude voor een gereduceerde prijs. Daarnaast kan niemand je vertellen wanneer de nieuwste generatie uitkomt en hoe die er gaat uitzien. Hierover kan alleen maar nodeloos worden gefantaseerd in de ruimte. Dit topic gaat daarom op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.